viking-girl Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg er nå 20 uker på vei, og til nå har jo ikke magen vært så veldig mye i veien, men jeg har likevel ikke helt tørt å ligge normalt på den, hverken når jeg soler meg, slapper av, eller når jeg skal sove. Er det noen som vet om det er skadelig å ligge på magen? Føler jeg skviser babyen helt! ;0) Nå begynner jo magen å stå ut også, så da føles det hvertfall rart..
ett til! Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 det er mer ubehagelig for deg enn barnet om du ligger på magen.du kommer aldri til å ligge ihjel barnet, til det er den for godt beskyttet. jeg synes det gjør vondt\er ubehagelig (er 18 uker på vei),derfor gjør jeg det bare om jeg ligger i en virkelig myk seng...
edition Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 For meg har det vært ubehagelig siden tja..husker ikke Uke 12 kanskje? Selv om jeg ikke hadde mage, så kjente jeg det på en måte da jeg lå på den. Så hvis jeg nå havner på magen (har litt mage og er 20+1) så ligger jeg alltid med det ene beinet opp så jeg støtter meg på det.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Lå på magen i 40 uker jeg. helt ufarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå