Gå til innhold

overall/kjøredress i str 50-56

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik en, helst med hette, føtter og dobbel glidelås?

Har egentlig lett etter en sånn "pose", Altså en hvor bena er i samme rom, så er det hull gjennom dressen man kan stikke bilbeltet gjennom... Så var det dobbel glidelås. Men har lett og lett og ikke funnet...

Må være en som er lett å ta av og på nyfødt baby...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en slik til eldste, riktignok i str 62, og jeg hatet den :P Men vet at det er andre som liker slike da.. Jeg kjøpte den forøvrig på h&m.

Mulig ellos.no har noe slikt?

Skrevet

Jeg skal kjøpe den lille dunposen til bilstolen heller, så slipper lille å ligge med armer og ben rett ut i en tjukk dress...

Skrevet

Lykke: ja, det var presis en sånn jeg var ute etter, takker så mye!

Og "nummer3..:" hvilken dunpose til bilstolen?? Har du en link eller noe så jeg får se? Ble nysgjerrig...

Skrevet

Jeg har kjøpt en på Barnas Hus. tror jeg betalte 300? Pose som kan brukes i vogn og bilsete. Har maxi cosi sete og la posen oppi og "foringen" for nyfødte oppå der. Babyen lå da trygt og varmt og godt,og så var det ikke så styr med tykkeklær og seler!

Gjest En vakker gutt på tre år
Skrevet

En "vanlig" kjøredress av typen du beskriver trodde jeg egentlig man får kjøpt i de fleste butikker som har babyklær? Også i kjedebutikkene.

Men kanskje det er litt tidlig ennå? At de får inn litt mer når høsten mer begynner?

Anbefaler å ikke kjøpe noe mindre enn 56. Vi hadde en arvet i størrelse 50, og brukte den vel knapt mer enn hjem fra sykehuset. De har jo på seg litt klær under en sånn dress, og da blir det fort litt for smått.

Ser noen snakker om liten dunpose, kan være det er greit, men i vogna har du vel en større pose uansett, og i bilen har jeg aldri tenkt at man trenger pose! De koster jo litt å kjøpe inn, og de fleste biler får man ganske fort så varme inni at dunpose blir altfor varmt. Da syns jeg det var bedre å ta på litt ekstra tøy på vinteren, og heller ha med et teppe eller eventuelt dyna og legge over til bilen blir varm.

Skrevet

Hmm, vil nå heller si at det er bedre å åpne opp en dunpose når bilen er varm enn at babyen sitter i dress? Bilstolen til de små tar en jo alltid inn etter hver kjøretur... Så da er det greit å bare legge babyen oppi (har selvfølgelig egen til vogna (større pose)

Gjest En vakker gutt på tre år
Skrevet

Begge deler fungerer helt sikkert. Men min gutt ble ofte varm i ryggen i bilstolen da han var baby, så pose hadde ikke vært bra for ham. For andre kan det nok fungere bra!

Jeg har forøvrig aldri tatt inn bilstolen etter hver kjøretur... hadde ikke noe sånt "klikksystem" på babystolen vi hadde da, hadde jeg hatt det hadde jeg muligens gjort det. Det be festet med bilens vanlige seler.

Skrevet

Jeg ser de overalt jeg t.d senest i dag på lindex. Mange er på tibud siden det går svært få av kjøredresser i den str. siden de fleste ligger fint i vognen med dyne på.

Skrevet

Hvis du har maxi cosi cabriofix, vil jeg anbefale deg å kjøpe den fotposen som hører til. Den er helt genial, og ser dessuten veldig lekker ut! ;) I begynnelsen tar du jo med deg bilstolen inn og ut av bilen uansett, og den kan åpnes hele veien rundt. Jeg tror ikke jeg overdriver at så godt som alle som så posen vår, kommenterte hvor praktisk den er. Og jeg er helt enig med dem!

Skrevet

Jeg har funnet på flere butikker, men da enten med enkel glidelås eller med knapper. Fant heller ingen som var sånn "pose". Men den fra ellos var presis sånn jeg lette etter. Hadde lånt en sånn da nr 1 var baby, og likte den så godt.

Takk for alle andre tips :-)

Skrevet

Hehe, jeg har en du kan kjøpe ;) En hvit i str 50, kjempe fin, men tror ikke jeg kommer til å bruke den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...