Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Det er EI dame jeg har likt seriøst halve livet. Kjempeflott. Eneste jeg har følt noe for når jeg vokste opp. Ikke da sett henne på ti år! Hun har flyttet og var lærerinnen min på barneskolen. Og så bare i dag da jeg bare skulle ned til venninnen min og håret var mildt sagt badass. Sminken lo jeg av meg på besøket og klærne skal jeg nå kaste. Innom butikken for å kjøpe sigaretter (av alle sjarmerende ting). Og da den feminine stemmen jeg så altfor godt kjente igjen spurte om jeg var xx. Rødblødende leppestift, duft ut av en annen verden, gyldenbrun og håret like staselig dandert. Àllo lizzåm.. Fikk lyst til å si at beklager det er det ikke. Henne du sikter til bruker å ha håret spreyet opp og dufter nesten like himmelsk som deg selv- dessuten ser hun alt annet enn Harlekin ut i klærne. Av alle jævla år siden - på den mest ubrukelige dagen. Hyggelig å se henne igjen da. Kjente jo at jeg levde.
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Nåja, ha ha:-) Hva du byr liksom? Sukk
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hehehe, ja er det ikke typisk?? Trøst deg med at hun har sikkert slike dager hun oxo... (Ikke at det er store trøsten men...
cherry coke Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 DET der var veldig typisk! Hehehe...litt morsomt også? Bare litt?;-)
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2009 Har enda tilgode å se den dagen. Hun var gymlærer og akkurat som jeg ikke husker hvordan håret flagret mens hun fløy over gymgulvet. Til om det var erotisk. I rest my case and hope to die;-P
Jenny-penny Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Haha! Godt du ikke er singel nå da, DET hadde vært bunnen på en nedtur;)
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2009 Om ti år, ha ha. Neida, flirer jo litt da. Toppet seg liksom da hun stod bak meg i køen: Tyve Marlboro light. Nothing else.
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 Jeg tok en kortversjon av livet mitt - redigert kan du si. Joda, så flott se. Barn og joda. Lucky me så har jo en enda deiligere en da. Hi hi..
Mille** Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Hehehe....typisk! Følte meg litt sånn som deg i går når jeg stod fullstendig gjennomsvett med rennende sminke (det lille som fortsatt var igjen), håret så ut som et helvette, mens jeg hang over vaskebøtta i campingvogna og absolutt ikke hadde trodd at det skulle komme noen innom. Joda, der stikker en kollega av min mann hodet inn sånn helt plutselig. Samme mannen som her om dagen sa til min mann at jeg måtte ha vært rimelig beruset for at han kunne ha lurt meg den gangen for 13 år siden, et kompliment jeg fornøyd tok til meg. Tipper han mener helt motsatt nå ja, det var nok mannen min som var full ja, og ble lurt haha.....Har vel knapt, noensinne sett, eller luktet værre før! *kremt* Han så forresten veldig fresh ut og ble dessverre stående å prate en stund før han gikk inn....huff!
Jenny-penny Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Forresten du, var deg eller twintipp som var på sånn anti-rus-kurs ting samme meg i 9-10 klasse??
cherry coke Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Hahahaha!! Glemmer aldri da jeg var å besøkte en veninne for mange herrens år siden. Vi hadde en skikkelig festhelg ! Vålknet bakfull på lørdagen og skulle stikke å handle. Akkurat i det jeg skulle til å legge varene mine i posen, var det noen som kremtet bak meg. Det var en av de lekreste typene jeg visste om. Jeg stod der med fylleånde, sminken sånn halveis og joggebukse. Varene var: Øl, røyk, potetgull og dopapir.... Alt klart for en flott helg..:/ FRESHT!!
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2009 HA HA LER Det var verre enn meg det. Så morsomt. Erre i det hele tatt mulig æh? Den var morsom. Han har sikkert ikke endret syn skal du se;-)
Jenny-penny Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 oh yeah! Fant noen bilder derfra heromdagen. Lættis!!
Mille** Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Det verste er at han ALDRI før har vært på besøk hos oss, og det var liksom dagen han valgte å komme! *sukk* Nevnte jeg at jeg hadde kun på meg bikini med en gjennomsiktig sak over!? Det er dritvarmt her for tiden, bare så det er nevnt! ;o)
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2009 Så gøy ! Det var prevantivt tenker jeg. Kurset altså;-p Vi spytta ikke akkurat i glasset på den tiden. LER
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 Forfatter #19 Skrevet 5. august 2009 Nå fikk jeg et helt annet bilde i hodet mitt enn Gunn-Randi i vaskebøtta. Tror nok ikke han gråt over noe spillt melk, jeg.
Mille** Skrevet 5. august 2009 #20 Skrevet 5. august 2009 Jeg tipper han tenkte "penest i mørket" eller no i den duren. Evt "jaja, så feil kan man ta!" ;o)
Odine! Skrevet 5. august 2009 #21 Skrevet 5. august 2009 "Gjensyn" av Inger Hagerup (etter hukommelsen) Det er ikke noe å synge om den evige gamle sang Det var en som bad, det var en som kom men solen går sin gang Det er ikke noe å tenke på slik hender vel nå som før det var en som lo til farvel, og så gråt ut bak en lukket dør Det er ikke noe å sørge for slikt rammer vel mennsker flest det var en som drømte i mange år om gjensynets skjønne fest Det er - ja det er nå i grunnen trist Jeg så ham igjen i går Han hadde måne, og takket for sist - og nå er det atter vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå