Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere mye nedpress og nedsunken mage?

her har magen sunke noe voldsomt og i går kveld/natt satt jeg og tok tida på noen ganske kraftige kynnere som pressa mye ned (ikke så veldig vonde som rier) som varte mellom 1-2 min med ca 8 min i mellom, de drev på i ca 3 timer..før de dabba av og ga seg, i dag har det vært mye sving og stikking nedover og endel harde kynnere og en så var litt rie aktiv med skikkelig vondt.. føler dette kan være starten på noe men er redd det er sånn mase rie greier.. Dette er 3 gangen og det har aldrig vært på denne måten før!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 18 dager til termin og har nedsunken mage og endel stikkninger..

Jeg og mannen hadde sex i går kveld og 3 timer senere hadde jeg noe jeg trodde var rier i 3 timer før det gav seg.. Jeg er førstegangs så vet jo ikke helt åssen rier kjennes ut, men dette var mye vondere enn kynnere og det satt seg veldig i ryggen mens det sto på..

Jeg var derfor helt sikker på at det skulle ta seg opp og bli mye vondere, men isteden dabbet det helt av =( Idag har dagen vært preget av stikninger i underlivet av de fleste skrittene jeg har tatt.. Jeg må iksom ta meg sammen litt for å ikke rope høyt når det stikker som værst, men det går over etter noen sekunder da.. Blir spennende og se om det virkelig er noe på gang snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...