Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Altså, som fant det ut samme dag hvertfall.. (Okei, vet ikke om alle innleggene ble skrevet idag, men de ligger hvertfall på førstesiden!) Sesong for gravide? Blir jo nesten babysyk selv..... ;O
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Kom igjen da... :-) Jeg er bare tantebarn-syk - he he..
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Naaaaj, jeg er jo egentlig ferdig... Hehe, blitt tante nå da eller?
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Synes jeg ser gravide overalt jeg! :-) Ikke blitt tante enda altså Spetakkel. Vet de hva det er eller?
...♥... Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Flere som blir missunnelige her ja.....) Har SÅ lyst til å bli gravid igjen, men det passer liksom ikke helt akkurat nå... :/ Men koselig å lese om alle som blir gravide da!
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Næsj, i morgen er det tre dager på overtid :-) Ferdig du liksom - er jo ikke 30 engang :-O
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 hehe, jeg er babysyk:) men ikke mannen, så da er vi like langt... Men ja, nå er det sesong for gravide Mange som blir gravide i fellesferien har jeg hørt, da har de goood tid til slikt tull:), og de lager "fellesferie-barn":)
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 Blir snart da vettu =) Spennende.. =D Hehe, nei... Men skulle ikke ha flere barn etter jeg ble 30 jeg, så i så tilfelle har jeg det litt travelt.. ;P
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Krysser fingrene for at han kommer snart til dere da:-))) XXXX
brooklyn Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Urk ja jeg er den ene relativt nygraverte som oppdaget det i dag. Aner ikke hvor langt jeg er på vei, anslår et sted mellom 7 og 9 uker. Mensen med minipiller er håpløs og ustabil og bedriten. Sådesså. Men jeg tror at vi etterhvert kommer til å venne oss til tanken på en liten knott til. Har allerede lagt planer for fødselen, denne gangen skal jeg IKKE bli overkjørt av jm, jeg SKAL ha epidural. Juhu!! (og jeg spiser allerede for to (eller tre:), så den tingen er grei:))
Gjest Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Fnis, er nok minst 3 , ja ;-) Kjenner faktisk til to damer som har to gutter fra før og som har fått tvillinggutter, så den anser jeg som bankers ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Hehe, gratulerer til de som er gravide da ) (Skriver her, for orker ikke å sjekke hvem, nå skal jeg se på film! ;o) ) Håper det blir min tur snart også =) For jeg er veeeeldig babysyk.. ;o)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Jeg kan ihvertfall sende deg litt anti-babysyk-bakterier, for de har jeg plenty av. (Men så er det bare 9 uker siden hun ble født også da=P) Og blir jeg noensinne babysyk igjen drar jeg frem bildene av høygravide hvalross-sauen, så går det nok fort over=P Grattis til alle nygravide=)
brooklyn Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 Urk ikke si det engang. Garantert tvillinggutter inni her.
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2009 Jaaa, send meg anti-babysyk!! Trenger det nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå