Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Eller noe liknende, finnes jo dolphin-vibrator osv. Jeg har så lyst til å kjøpe dette (og ikke bruke mens jeg er gravid selvfølgelig), men jeg syntes den ser så tynn og puslete ut, og så kort? Noen med erfaring? Er den bra?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg har den ja - er absolutt verken tynn, puslete eller kort:))) Anbefales på det varmeste!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 annbefales ja:) har ikke min lengre, men husker den så godt. hehe.. du kan få bestillt en sånnen på kondomeriet.no
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Anbefales! Og delen som er til å bruke på klit. kan fint brukes når du er gravid, så lenge man ikke bruker hele greia. (altså, ikke noe inn noe sted):-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde en, men jeg slet den ut, he he. Den knakk nær batteriet, så jeg tapet den sammen igjen, men det varte jo ikke evig... :-( Fantastisk leketøy :-) Skal ha meg en ny så snart jeg ikke er gravid lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå