Gå til innhold

Det er så deilig med litt sol igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir glad langt inn i hele meg av den lysende ildkula på himmelen:) Man får mer energi, får lyst til å gjøre mer, og det er deilig å sitte ute og spise middag:) Etter middagen hadde vi deilig fruktsalat med naboene og ungene storkoste seg.

Nå har vi spylt terrassen og frøkna er lagt og jeg kjenner at jeg har lyst til å sitte ute og lytte til fugler og menneskelydene som høres i det fine været:)

Deilig lunsj i solen med mamma søker barn i dag har jeg vært så heldig å ha også:) Alltid like hyggelig!

Imorgen er det bisettelse, igjen....for en kollega som ble alvorlig syk og gikk bort i løpet av få uker i sommer....fryktelig trist og det blir tøft å komme tilbake til kapellet hvor jeg fulgte min egen søster for to og et halvt år siden...minnene trenger seg på nå...

Godt solen skinner og at man får litt håp med lyset iallefall:)

Ha en deilig sommerkveld der ute i det ganske land:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en veldig deilig sommerkveld, sitter her og ser på den flotte månen:-)

Takk for hyggelig lunsj i dag:-) Er så energi-givende med en god lunsj og en god samtale.

Trist med bisettelsen i morgen, men sånn er nå engang livet...... det er ikke opp til oss.....

Vet ikke hva man sier, lykke til.. blir liksom så shallow...

Skrevet

Hei du, håper du har kommet deg greit gjennom dagen. Kanskje hjalp det litt at det var en fin dag i det minste rent værmessig.

Stor sensommerklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...