cherry coke Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Skal en liten tur i morgen og de vi skal kjøre med har ikke barnesete. Men snakket med de og de har kjøpt seg en helt ny bil med integrert barnesete (ned til 15 kg) og 5 punktssele. Er dette greit på en 3 timers lang biltur? Kjenner jeg blir litt nervøs her... (det er forresten en ny Volvo om det sier dere noe..)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hvor gammel er knotten som skal sitte i det da ?
Ingen_nick_ledig Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Dersom det integrerte barnesetet passer til barnets vekt, er det ingenting i veien for å bruke det. Er ikke like sikkert som vanlige seter, men fullt lovlig!
cherry coke Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 Hun er snart 4. Og er litt "nazi" på bilsikring..:/
cherry coke Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Altså jeg er nazi...ikke hun=)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Ja, da hadde jeg ikke vært bekymret. Volvo er jo også kjent for å ha sikkerhet høyt prioritert, så de har nok laget en god løsnng.
cherry coke Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 Ok=) Satser på at du har rett. En bekymret sjel jeg tydeligvis..:/
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Søsteren min og samboeren har en splitter ny Volvo, og den har integrert barnesete. Hele bilen er jo stappa full med sikkerhetsutstyr, og så lenge ungen er stor nok til å sitte i det setet, så hadde jeg ikke bekymret meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå