hoppetussa81 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg ser på bildene fra da jeg var nyfødt at jeg stort sett hadde på meg sparkebukser med knapping på skuldrene og fot. Noen som vet hvor man får kjøpt sånt nå? Synes det stort sett er to delte sett i butikkene.
Fallerifallera Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg kjøpte en på Xkids og en på Barnas Hus til førstemann husker jeg. Men må bare legge til at jeg helt klart foretrakk å bruke vanlige bukser, mye mer lettvint.
*Bo*og*Junior* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeh har lett og lett og lett etter sparkebukser, og om jeg husker rett har jeg funnet en på Lindex og en på H&M. Virker ikke som sparkebukser er vanlig nå lenger, så jeg vil anbefale deg å bare lete, kanskje finner du, og kanskje ikke.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg har kjøpt noen veldig fine på refleks Der hadde de litt å velge i. Ellers så er jeg enig med at de stort sett har 2 delt i sånne h&m, cubus og kapahl butikker ja.
Sirra77 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Har også funnet på Cubus, i tillegg til de allerede nevnte stedene. Men lenge mellom hver gang jeg finner. Babyer skal liksom ha på seg sparkebukse....
Tyren78-09+12 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg har kjøpt en lyseblå søt sparkebukse i sånn mykt stoff(velour) på Barnas Hus. Litt dyr i forhold til klær på HM, lindex osv men..tenkte jeg måtte ha en litt finere bukse også Ellers mener jeg at jeg såg en på HM da jeg var der sist. Hvit med noe brunt på tror jeg.. Jeg har også sparkebukse på nesten alle bildene av meg som lita
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Er det ikkje vanskeligare å skifte bleier utan å ta av alt når babyen har sparkebukse på? Eller er det sånn med åpning og knappar og styr i skrittet?
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Jeg liker også best sparkebukser! Og hele dresser, i sånn strikket bomull. Har funnet mange fine!!! "name it" har veldig mye fint, barnas hus har mange sparkebukser og noe på cubus!
Lilli med småtrolla Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Jeg anbefaler deg å ta en titt innom www.nostebarn.no Der er fine og deilge sparkebukser i ull. Må jo være perfekt for jenta di som blir født i oktoberkulden?
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde en del sparkebukser til nr.1, men fant de veldig upraktiske, i allefall i begynnelsen hvor du må skifte på de i ett sett. I tillegg er sparekbukser med fot litt vanskelige, da de fort kan bli for små i beina i forhold til overdelen, eller omvendt. Men jeg liker godt de de har på Nøstebarn uten fot, de kan du bruke lenge, og passer fint om vinteren. Anbefaler de. Ellers har Bennetton noen søte "snekkerbukser" i ull/bomull.
Bare blåbær Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Jeg har funnet sparkebukser på name it, og barnas hus...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Jeg har bare funnet 1 sparkebukse på cubus, 1 på lindex og 1 på H&M. Synes det er veldig rart at det er så sjeldent... de er jo så¨fine og praktiske. Jeg leter videre...
koala Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 Prøv Spar-kjøp, de har også "typisk" babytøy i litt større størrelser enn 0-3mnd også. Gjerne sparkebukser og dresser helt opp til 1,5år. Veldig lunt og godt i ryggen for de små med hele bukser og dresser.
hoppetussa81 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2009 Tusen takk for mange gode tips!
Nr-3-i-Magen Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 Jeg syns det er veldig praktisk med sparkebukser (med fot) for da slipper man at babyen "sprekker" på midten - at klærne sklir opp og ned. Har endel fra forrige gang, da fantes det masse, men nå har jeg nesten ikke funnet noen. Tror det kan ha noe med årstiden å gjøre også, tror det kommer flere utover høsten når det blir kaldere.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #16 Skrevet 6. august 2009 Jeg har lett, og lett og lett og lett etter sparkebukser og sparkedresser.. jeg vil ikke ha annet, for med de to andre syntes jeg det var TRAGISK at jeg stadig fant babyen kald på beina fordi sokkene hadde falt av, eller at klærne delte seg på midten som det nevnes her.. Gjør meg ingenting om det er litt mer tungvint, stelletiden er jo bare kos alikevel.. På flere bukser er det forresten knepping mellom beina, så man slipper ta hele dressen/buksen av.. Jeg har funnet på barnas hus, men ingen på h&m, lindex, Name it, eller kapphal.. men jeg vet det KOMMER Grunnen til det er ikke årstiden, men det faktum at flere har begynt å etterlyse det så det er på vei inn igjen. Problemet mitt er jo at jeg ikke vet om det er gutt eller jente, og derfor faktisk knapt får kjøpt klær fordi det er minimalt med kjønnsnøytrale klær å finne generelt. Har til nå funnet tre sett.. og de er egentlig litt guttete, fordi det er grønt på dem.. Men men.. DE hadde mange fine på barnas hus, men jeg vil vente til babyen er født for de definitivt fineste var jo selvfølgelig med farger
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 6. august 2009 #17 Skrevet 6. august 2009 Jeg har kjøpt nå i sommer på hm, kapphal og cubua, nøytrale farger som kan brukes til begge kjønn hadde de også og fant fler nå på 70 prosent salget de hadde på lindex )
stine-bergen Skrevet 6. august 2009 #18 Skrevet 6. august 2009 Jeg har bestilt en del sparkebukser fra barne-mote.no. hadde en god del der
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Jeg skal også bruke sparkebukser Med body med blondekrage under....det er baby klær det Har funnet noen på Cubus.Men skal kjøpe et par stk til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå