Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Vi skal selge et hus, må vi godta et minstebud som er på en viss prosent av prisantydningen?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt med det prosent greiene og har ikke greie på eiendomsmegling, men jeg har nettopp solgt et hus selv og du må ikke godta noe som helst. Vi godtok ingen bud under prisantydningen. Det spørs hvor lang tid du kan vente med salget og hva slags bud som kommer inn. Vet ikke om dette var svar på spørsmålet ditt?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hei. Jeg er eiendomsmegler. Du har ingen forpliktelse til å godta noe som helst, men det er klart du kan oppfattes som en useriøs selger blant interessenter dersom du ikke godtar bud nærliggende prisantydning. Men du står fritt til å velge både bud og budgiver Lykke til med salget!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Hvis du har kjøpt ny bolig som er dobbelforsikret så må du godta bud på 90% av prisantydning for å få erstatning. Hvis det ikke finnes noe sånt, så står du fritt til å velge selv.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Hehe.. Potensielle kjøpere som oppfatter selger som useriøs fordi selger ikke godtar bud under prisantydning har et problem. Eiendomsmeglere som sier dette er meget spesielle. Det er ikke useriøst ikke å godta bud under prisantydning. For de som ikke må selge fort er det fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå