Gå til innhold

jeg elsker barnet mitt mer enn jeg elsker mannen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg så absolutt tro er normalt. Jeg elsker mannen min men barna mine elsker jeg så høyt at det er ubeskrivelig, overveldende rett og slett :-)

Skrevet

Ja, det håper jeg virkelig er normalt! :)

Skrevet

Gjør ikke alle det? :-) For å være litt alvorlig, vet jeg at både mannen min og jeg har tulla vår på førsteplassen i hjertene våre. Vi elsker hverandre, men elsker jenta vår enda høyere!

Skrevet

Vil se på det motsatte som veldig unormalt. Alle naturlige instinkter vi har i oss tilsier at vi elsker våres egene barn høyere enn alt og alle andre i verden, også høyere enn mannen, egne søsken, foreldre osv.

Skrevet

Ja, det ville vært skummelt om det var motsatt. Er ikke mange som hadde valgt mannen over barna:) Barna er det viktigste man har, og det er ikke bare noe man sier.

Skrevet

Selvfølgelig, jeg elsker min datter mer enn min forlovede og han føler det på samme måte. Det betyr bare at barnet blir satt først det ;)

Skrevet

Jeg elsker barnet mitt høyere jeg også. Men mannen er en god nr 2! Kjærligheten er også ulik. Elsker dem på litt forskjellige måter...

Skrevet

Jeg vil også si det er en annen type kjærlighet. Barnet mitt er en del av meg, hører sammen med meg og er for alltid knyttet til meg uansett. Hun setter jeg høyest i verden uten å tenke på det. Mannen min elsker jeg, han er en fantastisk støtte og jeg kan ikke tenke meg et liv uten han, men ville klart det likevel..om du skjønner..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...