Gå til innhold

Fjerne hemorider under graviditet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette? Har hatt hemorider siden forrige fødsel for 3 år siden, men ikke vert særlig plagsomme, så har ikke tatt det opp med legen. For ca en uke siden fikk jeg en ny, veldig vond hemoride, vondt å sitte gå på do.... Vil ikke ha det slik, og blir dette enda verre under fødselen kanskje? Noen med erfaringer/råd? Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange erfaringer selv, men vi hadde en pasient på sykehuset som var gravid med hemoroider, hun var bare 3-4 mnd tror jeg. Der ville ikke legene opr henne, og hun holdt på og bli sinnsyk etterhvert. fikk bare lett sm. stillende, og xylocain gel for å smøre på, men etter noen dager gav legene seg og opr henne. Hva de gjør så sent som nå aner jeg desverre ikke. De er lite lystne på å gi narkose, evt lokalbedøvelse da, men vet bare det er fryktelig vondt etterpå også...

Lenge til termin. Ved ikke helt om jeg ville trykket ut en baby med en operert rompe!!? Kankje du heller kan ta det rett etter fødsel? Ta det opp med lege, siden du har vært plaget i mange år,

Skrevet

nesten 3 mnd til termin.. men du sier noe der, kanskje ikke en stor fordel å trykke med opr rumpe ;) får nok bare vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...