Januar Baby <3<3 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Nett kommet meg opp til 18 hele uker:P Stor fornøyd eg Snart UL (den 10 aug) Gleder meg som bare det :) Døds herlig å vite at det vokser en liten en inni meg Gleder meg masse til h*n kommer i Januar :D
ett til! Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 HAH!jeg og er 18 uker i dag! termin 9.januar og håper indelig at knøtte hoder seg der inne til over nyttår:) må bare spørre: er du mye usikker og frustrert..?
ToTette! Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg har termin 8 januar, men trodde jeg var 18+0 i dag. Var nemlig på ultralyd forrige torsdag, 6 dager siden, og da fikk jeg på skjemaet at jeg var 17+1. Og da må jeg jo være 18+0 i dag? Hver onsdag liksom. Mens hos lege, jordmor ville jeg vært 18+1 i dag. De har en dag mer enn det jeg tenker det er (jeg har tatt det fra babyverden - terminkalkulatoren.) Og du som har termin 9 januar er også 18 uker i dag? Blir aldri klok på den ene dagen forskjell der. Husker det var sånn sist og. Spiller liten rolle men
ett til! Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 ja det er rart dette med hvordan de rekner ut terminen og ikke får det til å stemme over alt:)men ta utgangspunkt i terminen din,så blir det vel fødsel til slutt:)
m-mamma Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg var 18 uker i går og skal på ul 11. august. Herlig å kjenne små bevegelser og snart få se den lille
ToTette! Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg kjenner spark eller små bevegelser ganske sjeldent, men har gjort det fra og til i noen uker. Men så har jeg visst morkaka foran, så det kan være vanskeligere å kjenne noe da. Da jeg fikk vite det ble jeg nesten litt beroliget, for da følte jeg at jeg trenger ikke kjenne noe fast før om en god stund. Da er det en god grunn til at jeg ikke kjenner så mye enda.
ellesant Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Hei! Jeg er også 18 uker i dag, men jeg har ikke termin før 14/1... Skal til UL 13 august, gleder meg også til det, det blir liksom mer "ekte" da. Morsomt da!
Januar Baby <3<3 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2009 en del..men var verre tidligere:)
Januar Baby <3<3 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2009 eg ska på ul 10 aug:D:D gleder meg som bare det;)
idaskalblimorfor1gang Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Jeg var også 18 uker på onsdag, og har termn 8 januar:) Det blir ei lita jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå