Ugla er mamma! Skrevet 2. september 2009 #51 Skrevet 2. september 2009 Oohh.. håper så inderlig for deg nå. Det er helt sykt hvor engasjert på vegne av mennesker man ikke engang har møtt..hehe.. Det er litt godt å få fokus vekk fra selv selv i denne prosessen. Klart de forsøkene er verdt det uansett. Om du blir gravid nå er det bare å tenke at det sikkert ikke hadde skjedd om du var nødt å stresse med eventuelle videre forsøk. København er en vakker by ja, Det er ikke den verste plassen å ta knøttet med til når man skal vise og fortelle hvor spiren ble sådd.
Ugla er mamma! Skrevet 4. september 2009 #52 Skrevet 4. september 2009 Sender over masse gode tanker. Det var vel idag du kunne teste, selv om du kanskje ikke ville!
bumpi de bump Skrevet 4. september 2009 Forfatter #53 Skrevet 4. september 2009 Hei og hå, Ugla! Ja det er sant det, sånn føler jeg det også. Et sånt engasjement for andre er jo litt rart når vi aldri har møttes. Men hyggelig er det da, uansett. Ingen mens - og ingen testing. Har ikke kjøpt test i dag så blir vel ikke i testing morgen heller. Men søndag - da MÅ jeg vel hvis ikke mensen har kommet. Hm. Du teller ned til UL, regner jeg med? Det blir fint å få se hjertet slå : )
Ugla er mamma! Skrevet 4. september 2009 #54 Skrevet 4. september 2009 Åhh..spennende! I morgen burde du vel strengt talt kunne teste også ut på dagen, sånn siden du har gått ut over testdato. Stresser ikke så mye med den ul'en. Har ikke hatt antydning til blødning siden den ene dagen, og da klarer jeg roe meg litt ned igjen. Men det er klart, det ville vært magisk om vi så hjerteslag. Er virkelig klar for det nå altså. Hvor i landet er det egentlig du holder til?
bumpi de bump Skrevet 5. september 2009 Forfatter #55 Skrevet 5. september 2009 Gjett hva jeg gjorde i dag da? Jeg testet...og det ble positiv test!!! Er sååå kjempeglad. Glad, glad, glad!!! Og litt forvirret : ) PS! Bor i Oslo
Ugla er mamma! Skrevet 5. september 2009 #56 Skrevet 5. september 2009 Leste det nettop i den andre tråden. Beste nyheter ever! Var inne tidligere idag for å se om du hadde vært og handlet. Du skal se vi kalver med kort tids mellomrom:) Vi må jo bare tro at dette er gangen.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå