Babyluren Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg blør og blør- 7 uker på vei. Er rimelig sikker på at alt håp er ute nå, men skulle så gjerne hørt om det var noen som hadde opplevd noe lignende og det likevel gikk bra... :'(
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg blødde først litt, men rundt 8 uker fikk jeg styrtblødning og magekramper. Da jeg har hatt to aborter før jeg fikk gutten min, var jeg sikker på at jeg mistet. spesielt siden jeg i tillegg hadde kramper. Var på UL og fikk bekreftet at alt var fint. Blødde jevnt til jeg var 13 uker, da stoppet det. Jeg er nå i uke 24 og alt ser bra ut. Men jeg har jo også hatt aborter, vanskelig å si om man mister uten Ul, eller at det helt tydelig kommer ut klumper. Lykke til!
L<3E<3 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg bøldde en del i starten i svangerskapet, men d har godt bra her:) er nå 22+4. ei venninne av meg blør også i sitt svangerskap hun er nå 9+6 å alt så bra ut til henne også når hun var på ul.. så d er ikke sikkert d går alt. du kan oppsøke legen for å se om evt livmorstappen er lukket osv. å om du evt kan komme inn på ul...
Babyluren Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 Tusen takk. Trengte å høre om noen det hadde gått bra for selv om de hadde blødd. Jeg tror nok ikke det er noe håp her. Begynte å kjenne svangerskapskvalme, men det forsvant med blødningene. Har blødd mye og det ser ikke ut til å stoppe med det første heller. Skal på ul i morgen så får vite sikkert da.
sommer2012? Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Litt blod i starten er helt normalt, hadde det ved begge graviditeter. Håper det går bra med deg...krysser fingrene
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg blødde endel sist jeg var gravid. Det var da jeg var syv uker på vei. Men det stoppet til slutt. Fikk ul en dag eller to senere og der så jeg et bankende hjerte.. Alt gikk fint! :-) Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå