Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 er det farlig å ha på fingrene når man er gravid, negler tar jo til seg ting?
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg har hatt falske negler i åre vis også da jeg var gravid, kan aldri i verden tenke meg at det er farlig.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 , har ikke hørt at det er mer smittefalig hvis det er det du mener.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 ååå, det er underholdende med innlegg fra overhysteriske kvinnfolk!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Det samler drit ja... Ikke farlig som gravid, men med spe barn har du noe å tenke litt på. Bruk alltid neglebørste. Ha gjerne en desinfiserende gel+ neglebørste i vesken og ta dritten med en gang;) Kjempe lange kan man jo styre litt unna når det ikke er spes andledning når du har små barn i hus=) -Nelgedesigner
Gjest Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Sier seg jo selv at det sitter mye mer bakterier under lange negler enn md korte... Er en grunn til at helsepersonell ikke har lov til å ha lange negler eller falske negler...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 skal ikke ha det når ungen er født men liker denne luksusen i mnd, jeg drikker ikke ikke røyker jeg vil bare ha denne lille deilige følsen av pleie som bare jeg er på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå