Gå til innhold

ojjda, då var eg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..gravid igjen! IKKJE planlagt sia jenta mi berre e 7,5 mnd :S

dvs, cerazette e egentlig ikkje til å stole på :P

har fått lege time om to veke, etter det blir det å fortelle resten av familien ka som venta...(kun mamma og sambo som veit til no, og vi har vel egentlig funne ut at vi ikkje ana kor langt eg e på vei, i og med at mensen aldri var komt tilbake sia forrige s.skap)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer... :-)

Ble også gravid på cerazette, så de stoler jeg ikke på.

Skrevet

nei sant..så planen vår var jo å vente iallefal 2-3 år før den andre arvingen skulle komme men ;) spennande e det jo alltids. kjem jo til å bli skikkelig slitsomt, men gleda meg jo selfølgelig!

..berre lure på kor langt eg kan vere på vei...hmm

Skrevet

Ja, det kan nok bli spennende ;-)

Håper du ikke er så veldig langt på vei da, kanskje? Min eldste var 16 mnd da jeg ble gravid igjen, så her ble det 2 år mellom.

Skrevet

håpa eg ikkje e meir enn 5-6 veke, men eg har mine mistanka på at det kan vere endå meir, faktisk heilt opp i 11-12..håpa å finne det ut snart!

Skrevet

Oi :-)

Kan jo risikere at det bare blir et drøyt år mellom da :-O Får holde oss oppdatert :-)

Skrevet

Veeit, skikkelig skremmande faktisk!! har ikkje fått legetime før 25.august..*irriterande* , men skal gi en oppdatering når eg har vert der ja ;)

Skrevet

Gratulerer så masse:-) Håper snart det blir min tur;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Tror jeg hadde bestilt time til privat UL, hadde ikke klart å vente med å vite hvor langt jeg var på vei.

Skrevet

takketakk! jaa eg veit, men dei har ikke sånn privat UL her eg bur, då må eg reise langt =/ eller har dei sånn på sjukehusa overalt? eg har jo ikkje peiling :P

Gjest Mammamoms
Skrevet

Oj, oj! Gratulerer og lykke til!!

Håper også for din del at svangerskapet vil forløpe greit.

Har selv ei jenta på 8 mnd som åler seg rundt, og hun fyller jo dagene. Det hadde vært tøft for meg å skulle gå gravid på toppen av det... Men når man først er "ute i det", som du, blir man jo bare nødt! :-)

Blir spennende med legebesøket, men det vil vel heller ikke hjelpe deg til å vite hvor langt du er på vei, så du blir vel sendt videre til UL etterhvert.

Skrevet

noken som veit detta med privat ul på sjukehus?:)

Skrevet

Privat ul betyr vel på privat klinikk. For ul på sykehus må du nok ha henvisning fra lege.

Skrevet

okei, ja var igrunn det eg trudde :)

Skrevet

jeg hadde tatt kontakt med helsestasjonen jeg for å få en henvisning videre til UL av de. Jeg regner med dere har en jordmor eller lege der? :)

Bare å smøre litt tykt på at det ikke var planlagt og at dere er litt bekymret, så sender de deg videre med en gang.

Skrevet

Gratulerer til dere begge =) (regner med du ikke har klart dette på egenhånd..)

Cerazette er ikke til å stole på.. sånn jeg fikk første...

Skrevet

Gratulerer!

Skulle nesten tru det var smittsomt, det kryr jo av positive testar her inne no om dagen!

Lykke til med svangerskapet :o)

Skrevet

takketakk:) blir jo spennande det her...holde på å dø av nysgjerrighet å ikkje vite kor langt eg er på vei!!

Skrevet

Gratulerer så masse! har nesten 15 mnd mellom mine, kjempe kjekt! men til tider veldig slitsomt! :) men de får nok mye glede av hverandre ;) lykke til! blir spennende å se hvor langt du er på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...