Siljev85 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 ..gravid igjen! IKKJE planlagt sia jenta mi berre e 7,5 mnd :S dvs, cerazette e egentlig ikkje til å stole på har fått lege time om to veke, etter det blir det å fortelle resten av familien ka som venta...(kun mamma og sambo som veit til no, og vi har vel egentlig funne ut at vi ikkje ana kor langt eg e på vei, i og med at mensen aldri var komt tilbake sia forrige s.skap)...
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Oi, gratulerer... :-) Ble også gravid på cerazette, så de stoler jeg ikke på.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 nei sant..så planen vår var jo å vente iallefal 2-3 år før den andre arvingen skulle komme men spennande e det jo alltids. kjem jo til å bli skikkelig slitsomt, men gleda meg jo selfølgelig! ..berre lure på kor langt eg kan vere på vei...hmm
Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Ja, det kan nok bli spennende ;-) Håper du ikke er så veldig langt på vei da, kanskje? Min eldste var 16 mnd da jeg ble gravid igjen, så her ble det 2 år mellom.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 håpa eg ikkje e meir enn 5-6 veke, men eg har mine mistanka på at det kan vere endå meir, faktisk heilt opp i 11-12..håpa å finne det ut snart!
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Oi :-) Kan jo risikere at det bare blir et drøyt år mellom da :-O Får holde oss oppdatert :-)
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 Veeit, skikkelig skremmande faktisk!! har ikkje fått legetime før 25.august..*irriterande* , men skal gi en oppdatering når eg har vert der ja
Popsipus Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Gratulerer så masse:-) Håper snart det blir min tur;-)
Minnie Mom Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Gratulerer så mye! Tror jeg hadde bestilt time til privat UL, hadde ikke klart å vente med å vite hvor langt jeg var på vei.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2009 takketakk! jaa eg veit, men dei har ikke sånn privat UL her eg bur, då må eg reise langt =/ eller har dei sånn på sjukehusa overalt? eg har jo ikkje peiling
Gjest Mammamoms Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Oj, oj! Gratulerer og lykke til!! Håper også for din del at svangerskapet vil forløpe greit. Har selv ei jenta på 8 mnd som åler seg rundt, og hun fyller jo dagene. Det hadde vært tøft for meg å skulle gå gravid på toppen av det... Men når man først er "ute i det", som du, blir man jo bare nødt! :-) Blir spennende med legebesøket, men det vil vel heller ikke hjelpe deg til å vite hvor langt du er på vei, så du blir vel sendt videre til UL etterhvert.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2009 noken som veit detta med privat ul på sjukehus?
Babyønske �� Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Privat ul betyr vel på privat klinikk. For ul på sykehus må du nok ha henvisning fra lege.
Siljev85 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2009 okei, ja var igrunn det eg trudde
fjollefrua Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 jeg hadde tatt kontakt med helsestasjonen jeg for å få en henvisning videre til UL av de. Jeg regner med dere har en jordmor eller lege der? Bare å smøre litt tykt på at det ikke var planlagt og at dere er litt bekymret, så sender de deg videre med en gang.
LadyLuck & Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Gratulerer til dere begge =) (regner med du ikke har klart dette på egenhånd..) Cerazette er ikke til å stole på.. sånn jeg fikk første...
Ranveig R Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Gratulerer! Skulle nesten tru det var smittsomt, det kryr jo av positive testar her inne no om dagen! Lykke til med svangerskapet )
Siljev85 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 6. august 2009 takketakk:) blir jo spennande det her...holde på å dø av nysgjerrighet å ikkje vite kor langt eg er på vei!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer så masse! har nesten 15 mnd mellom mine, kjempe kjekt! men til tider veldig slitsomt! men de får nok mye glede av hverandre lykke til! blir spennende å se hvor langt du er på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå