Gå til innhold

h1e3* *cen har 23522et


Anbefalte innlegg

Skrevet

det 2600er ta33 5stedet f6r b62staver, hv6rdan får 1eg det b6rt? n6en s60 23arer å tyde dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

g4tten har try22et *å dataen 0å få det b6rt,

Skrevet

hv6rdan får 1eg det 5 6rden 5g1en?

Skrevet

Trykk på knappen som heter "num lock" helt oppe og se om det hjelper. Ellers vet jeg ike :-)

Skrevet

det 3yser 6venf6r den, 0en 1eg får det 522e ve22,,, grrrr

Skrevet

fikk det til.. pjoh... måtte holde inn flere knapper samtidig.. takk for hjelpen :-)

 

 

Skrevet

Jeg vet det er en enklere måte å få det bort på enn dette, jeg kommer bare ikke på den nå, men jeg ville skrudd pcen av og på det er numlock-knappen som har hengt seg opp, men jeg husker ikke hvordan man kan skru den av.

Skrevet

Kan det være Fn og Num Lock du trykte for å få dette til/bort? :)

Skrevet

hehe, ja det va det :-) da veit e det til neste gang... :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

haha. før i tiden var jeg mye på mirc :blush: og der skrev vi sånn her "l33t" etc.. Nå trodde jeg det var en ny vri av det.. skjønte det tilslutt da.. Hgaha.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...