Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 det 2600er ta33 5stedet f6r b62staver, hv6rdan får 1eg det b6rt? n6en s60 23arer å tyde dette?
Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 g4tten har try22et *å dataen 0å få det b6rt,
Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 hv6rdan får 1eg det 5 6rden 5g1en?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Trykk på knappen som heter "num lock" helt oppe og se om det hjelper. Ellers vet jeg ike :-)
Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2009 det 3yser 6venf6r den, 0en 1eg får det 522e ve22,,, grrrr
Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 fikk det til.. pjoh... måtte holde inn flere knapper samtidig.. takk for hjelpen :-)
mamman til to gutter Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Jeg vet det er en enklere måte å få det bort på enn dette, jeg kommer bare ikke på den nå, men jeg ville skrudd pcen av og på det er numlock-knappen som har hengt seg opp, men jeg husker ikke hvordan man kan skru den av.
playground princess Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Kan det være Fn og Num Lock du trykte for å få dette til/bort?
Sjokoladebanan Skrevet 5. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2009 hehe, ja det va det :-) da veit e det til neste gang... :-)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 haha. før i tiden var jeg mye på mirc og der skrev vi sånn her "l33t" etc.. Nå trodde jeg det var en ny vri av det.. skjønte det tilslutt da.. Hgaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå