Gå til innhold

Hei alle sammen! Tror jeg hører til her.. :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hverken hos fastlegen eller hos UL-legen ville de gi meg noen termin ennå. (mente det var for uvisst...) Så jeg må nok pent vente til jeg skal på ordinær ultralyd i oktober, før jeg får en endelig termindato. Men såvidt UL-legen kunne se, så er jeg ca 9 uker på vei. Og isåfall har jeg vel termin en gang i mars.. så da satser jeg på at det stemmer såpass at jeg til tross for evt. korrigering på ordinær UL, havner her uansett... ;)

 

Grattis, alle sammen! Dere har vel kanskje visst om dette litt lenger enn meg (?), men bedre sent enn aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er frøken nysgjerrig så må jo spørre når du fant ut at du var gravid? Og hvorfor du ikke vet når termin er?

 

Vet det kan være mange årsaker til det altså, bare nysgjerrig som sagt. Her var det ingen tvil da mensen kom som en bitteliten blødning som kom og gikk samme dag. Da var det bare å ta en test. Samme skjedde forsåvidt forrige gangen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

 

Jeg tok en graviditetstest da jeg hadde "omgangssjuka" litt lenger enn normalt. Hadde virkelig ingen som helst tro på at jeg var gravid, for jeg har gått på p-pillen hele tiden. Har glemt et par piller, men trodde likevel ikke det var no sjans for at jeg var gravid- så testen ble bare tatt for å roe meg selv ned litt. Hehe. Den gang ei.. ;)

 

Har visst om det et par uker. Legen konstaterte det, og kjente på magen min. Hun mente jeg KANSKJE var 9-10 uker på vei. Deretter bar det til ultralyd for å fastsette termin, men heller ikke legen her ville sette noen termin. Han målte forøvrig fosteret, og antok at jeg kan være ca 9 uker på vei. Men ville altså heller ikke si noe sikkert før jeg har vært på ordinær ultralyd, fordi han mente det er for uvisst..

 

Men er jeg ca 9 uker på vei, så har jeg vel termin i mars... så da tar jeg sjansen på å "melde meg inn" her.. ;)

 

Fant det jo forsåvidt ikke ut så fryktelig sent, når jeg tenker meg om. Men hadde jo iallfall mensen (minst) én gang før jeg fant ut jeg var gravid- og merket absolutt ingenting til at blødningen var annerledes enn normalt. Så da mistenkte jeg ingenting, siden jeg jo gikk på p-pillen.. ;)

 

Men nå er det gjort, og vi er begge kjempeglade vi, så her er ingen stress..bare kos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...