Gå til innhold

strippa på føden i dag..hadde 4 cm åpning=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det å bli strippa var faktisk ikke så vooonndt som jeg trodde..å har etter jeg har gått fra der hatt veeeeldig uregelmessig tak...trodde jeg var umoden jeg..men jammen hadde jeg 4 cm åpning :)

kan dette ta lang tid tror dere? vil gjerne høre andre sine erfaringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå spennende!! :)

Jeg ble tøyd på søndag og hadde mye tak etter det, men det gav seg igjen. Men jeg hadde bare en god centimeter åpning jeg altså, så det er jo ikke sammenlignbart!

Skrevet

4 cm? Da kan det umulig være lenge igjen... Må iallefall være til helgen vil jeg tippe

Skrevet

ja må si jeg var godt fornøyd når han sa det var 4 cm åpning. men disse takene er jo bare bringebær enda da å veldig uregelmessig...har en feeling på at jeg kommer til å gå sånn en stund =/

Skrevet

Spennende! Jeg ble sjekket for en uke siden (nøyaktig 3 uker før terminen) og var da helt moden, med 5 cm åpning og hodet kan kjennes rett innenfor skjeden.... Dette er en uke siden, men det har ikke skjedd noe ennå. Jeg vil ikke bli strippet, -vil vente til det skjer naturlig (har så fødselsangst så jeg vil helst ikke føde i det hele tatt.... Ja, jeg vet jeg må :-(...) Og på en annen måte vil jeg jo at ho snart vil komme ut og hilse på oss :-)...

Lykke til, -kanskje bebisen din kommer snart:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...