Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 I det minste skjer det NOE her ;-) Bare kynnere, men mye, mye mer enn jeg pleier å ha og en uro i kroppen. Får se utover kvelden om det blir til noe mer, eller roer seg igjen. Regner vel helst med å sitte her i morgen som vanlig... Spennende likevel.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hei! :-) Så spennende da Alva!!! :-) Her har det kommet blodslim i hele dag, og har dei siste 2 dagene hatt myye kynnere! Skal til Jordmor i morgen og inn på sykehus på fredag om det ikke har strtet før det pga lang vei til sykehus! Kanskje vi føder før helga begge 2! ;-) Spennende! Masse lykke til! :-)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hadde vært deilig å bli ferdig nå ja! Her roet det seg litt nå, og ikke noe slimpropp eller noe, men lov å håpe likevel... Skal snart spise sammen med mannen og se film, så da blir det nå noe annet å tenke på i hvertfall :-) Masse lykke til om det skjer noe med deg da! Satser på vi rekker fram begge to når det starter, har jo lang reisevei jeg også.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Håååper at det skjer nå da, og at du får treffe lillegullet snart!! :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Takk for det! :-) Slimproppen gikk på fredag hos meg, så tydelig at det var proppen! Sist proppen gikk slik gikk det ca 2 dager til fødselen startet, men denne gangen går det nok lenger ja, 5 dager siden nå! Har vært ute og gått en tur i skogen nå, godt å komme seg ut litt, men det virker ikke som riene vil komme ennå, er bare brun utflod nå! Håper vi føder før helga iallefall! ;-)
Alle oss:) Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Krysser fingrene for at det skjer noe for deg nå, Alva:) krysser også fingrene for at det skjer noe her i gården i natt;) Håper fullmånen gir effekt:) termin i mårra og har ikke lyst til å gå på overtid.... Lykke til, uansett!
Alle oss:) Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 og forresten så er det ingen spesielle tegn her:(... ingen slimpropp, ikke så grusomt mye kynnere heller, men de jeg har er kraftigere og presser mer ned. vondt i korsryggen har jeg hatt i en god stund, men tror det mest er bekkenløsninga.... Så, stille og rolig med andre ord:(..
Gjest Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Ja, ble ikke noe mer her egentlig. Prøvde oss på en liten runde i går kveld i håp om litt action, men nei... Sov faktisk godt i natt jeg, så ble ikke helt den bivirkningen jeg helst ville ha, men velkomment det også, hehe... Hadde eeeeen bitte liten rie når jeg våknet, men en litn rie hjelper fint lite :-/ Litt kynnere fortsatt da, og dårlig i magen, så at noe skjer i kroppen er tydelig, men det kan jo fortsatt gå mange, mange dager. Masse lykke til dere andre, håper dere får kommet i gang snart!
81-Mamma<3<3 Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Når har du termin?? Høres ut som det kan bli ganske snart Spennende!! Gleder meg til det blir min tur...
Gjest Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Har termin om 3 dager, så det nærmer seg jo uansett da. De andre har kommer på termindagen, 3 dager før og 2 dager over, så ungene våres har vært ganske presise sånn sett ;-)
Alle oss:) Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Like etter at jeg hadde skrevet her at det ikke skjedde så mye, begynte jeg å få kraftigere kynnere (hvis det var det det var....). Var såpass at jeg faktisk måtte puste meg gjennom dem:) godt å kjenne at det skjer noe:) men det ga seg i løpet av natta og ble aldri regelmessige. Vært på kontroll i dag. JM fant en myk, men lukket livmorhals. Tøyde litt på den for å hjelpe på vei, så får vi se om det har effekt:) Forrige kom 5 dager etter termin, men begynte 6 dager før... (gikk med modningsrier i 6 dager), så forventer vel at den nye kommer om ikke så lenge:) Hvis ikke har jeg en deilig helg i vente uansett:) mamma tar med seg sønnen vår på bobiltur, så da får jeg og mannen oss en frihelg:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå