Nangiliama Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg har magen min veldig, veldig høyt oppe, og gleder meg vilt til den skal synke ned litt.. Men når kan jeg regne med at det skal skje sånn ca? Gjør den det hos alle (å herregud det håper jeg da virkelig!)? Jeg er førstegangs og er 34+4 nå.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 På meg sank den aldri med noe av de 3 første før jeg var i fødsel, mens den sank ned i uke 37 denne gangen.
ifie Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Magen min sank ikke forrige gang, og det virker ikke som den har tenkt å gjøre det denne gangen heller. Ganske upraktisk med tanke på dårlig plass til luft og mat... I tillegg til at småen presser helt der oppe, ligger han godt ned i bekkenet og trykker på halebeinet og blæra også Jeg er i uke 37.
Nangiliama Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 Huffda.. ja, er _litt_ slitsomt.. vil ikke være sytegravid, men blir så tungpusta i tillegg til at det gjør skikkelig vondt når småen sparker løs på mellomgulvet! Menmen.. bare max 54 dager til jeg har han her, og såpass må jeg vel tåle.. Blir sikker værre før ungen kommer, så må smøre meg med all verdens tålmodighet!
Augusta1976 Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg begynte å kjenne nedpress og litt sprenging nederst i livmora på ca 36+2, og mener det er magen som synker. Det betyr ikke at jeg har blitt mindre kortpusta akkurat, men heller at jeg bare må oftere på do, hihi. Er 37+0 nå, og kjenner det er greit om småen kommer om et par uker!
cakes Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 magen har ikke synki de to første gangene, mens denne gangen sank den i uke 32..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå