Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Prøvte å google, men det var ikke mange så kom opp. Er på desperat jakt etter en kjole fra høstkolleksjonen. Takk
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Takk, var inne å sjekket. Fra høsten var det kun fra reima der. *lete videre*
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 På memini.no står det oversikt over hvilke butikker som sleger klærne deres. Står url på mange av de
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Takk Da skal jeg inn å sjekke der!
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 Da er det ikke så rart at jeg ikke finner den... Det er du som driver barneparadis?? (eller husker jeg feil...) Hvis det er det, klarer du å huske om du har tatt inn en langarmet rutete kjole? Vet det er lenge siden innkjøp, men kanskje kanskje du husker
Gjest Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 hmmmmm husker ikke faktisk. Men jeg skal sjekke:)
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 Tusen takk Har helt forelsket meg i den kjolen.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 er det denne du mener? http://1.bp.blogspot.com/_m2wI1vFy58s/SmHOCL9RPjI/AAAAAAAACk8/gzGxEvQ6irA/s1600-h/MOLLY+TOP+CHECKED+BROWN+2009543.jpg Jeg fant den ikke på ordreskjema så da vi sikkert ikke bestilt den. Lurer på om den finnes med blomster også for den fant jeg der.
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2009 Nei, det er ikke den. Fant den inne på memini sin nettside, men klarer ikke å legge ut link av den Tror kanskje den heter "appi". Jeg får holde øynen åpne, å følge med på barneparadis.no. Super service ihvertfall, siden du sitter her på kveldstid å tar deg tid til å svare. Vet ihvertfall hvor jeg skal kjøpe den hvis du får den inn. Tusen takk
Gjest Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Hvis du sier hvilken str du trenger den i skal jeg jammen bestille den til deg bare fordi du er så søt:) Appi er nok riktig
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2009 Kan du?? Det hadde jo vært helt topp! Vet du om de er store eller små i størrelsen? Blir 5 i november så jeg tenkte 5 år kanskje? Liker ikke når klærne er alt for store. Fant den inne på bloggen deres, den heter appi Hvordan ordner vi det med betaling?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Tenkte jeg skulle sende deg en pm, men det gikk ikke. Kan du sende en mail til [email protected] så tar vi kommunikasjonen der:)
Mamma med to søte små Skrevet 5. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2009 Skal gjøre det med engang!
Gjest Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 jeg sjekker litt i morgen og svarer deg da. Skal høre når de sender ut varer. Natta:)
lykkelitenkomtilverden Skrevet 21. august 2009 #18 Skrevet 21. august 2009 Min lille verden i Stavanger starter opp nettbutikk snart. De har Memini som hovedleverandør!! Fantastisk butikk: minlilleverdenbutikk.no. De snakket om en ukes tid til nettbutikken er åpnet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå