Candy girrrl Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Kankje ikke det verste å ha dilla på. Er helt vill etter de småposene med små gullerøtter i. Minuset er jo enorme mengder luft i magen :/
imoen Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hadde dilla på de i en periode. Da gikk det med noen pakker med bend-it sine minigulrøtter, ja.
Hopptetussa90 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Ja, men det må være norske bunt-røtter, gjerne med skallet på (skrubber da selvfølgelig av eventuelle jordrester)
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg har helt dilla på grønnsakssuppe!! NAM!!! Med gullerøtter, poteter, kålrot, purre og brokkoli!! Anbefales!!:-)
Lilli med småtrolla Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Så heldig du er som er hekta på gulerøtter av alle ting =) Jeg er hekta på yougurt. Ikke det verste det heller. Finner jo dom som er hekta på brus, bamsemums og andre lignende næringsbomber
frk123 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 JAAAAAA!! Sitter og gomler på en nå; helt utrolig godt!!!!! Men må være bunt gulerøtter ja, nam nam nam:)
nesten30 Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 hehe........ skulle nesten ønske det var meg. Men gulrøtter er faktisk den eneste tingen jeg ikke har klart å spise etter jeg ble gravid. Åt store mengder gulrøtter før jeg ble gravid....... 3-4 store gulrøtter om dagen. Så det å spise gulrøtter og syntes de smaker godt gleder jeg meg til etter fødselen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå