1gang09 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 skriv gjerne opp noe mer her, føler at det er masse som mangler.. til meg. 2 joggebukser 1stor genser 2singletter truser og sokker (ull sokker) tannbørste tannkrem til barnet. - lue - 2stk bodyer - 2stk bukser - lactasyd - sinksalve - 4stk new born bleier - bilsete står hos mamma enda
chiquetita Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 2 joggebukser 1stor genser 2singletter truser og sokker (ull sokker) tannbørste tannkrem ammebh mobiltelefon kamera til barnet. - lue - 2stk bodyer - 2stk bukser - lactasyd - sinksalve - 4stk new born bleier - bilsete står hos mamma enda
Gjest Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Du bør ha med amme-bh og ammeinnlegg også, samt litt mer toalettsaker? Ta gjerne med noen større bleier til babyen også, mange nyfødte er for store til new born bleiene. Ellers får du det du trenger ti babyen på sykehyset. Ikke bruk såpe om du ikke må, og unngå salve om babyen ikke er sår. Kanskje et teppe til babyen også? Mobil, kamera, lader til begge deler?
1gang09 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 ja mer toalett saker får jeg pakke da det skjer tror jeg, for bruker jo til daglig nå Takk for hjelpen:)
nesten30 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Har pakket shampo, balsam, intimvask/dusjgele (bruker Dr. Greve intimvask som dusjgele også, lite parfymert og mildt mot huden), tannkrem, tannkost, deo, ammeinnlegg i ull, singleter, joggebukse, truser, sokker, genser, body lotion, nattbind til hjemreisen, to sett klær m/lue til småen, new born bleier, kjeks. Skal også ta med kamera, lader og slippers/sandaler samt amme-BH'er (må bare kjøpe først), t-skjorte til pappaen, juice og sjokolade (nødproviant ved langvarig fødsel)
ormeynglet Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 sist tok jeg med Mesoft for å vaske stumpen til babyen med. Det papiret de har på sykehuset er jo helt forferdelig. fikk også bruk for ekstra nettingtruser.
ifie Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 HÅRBØRSTE! Oioioi, så bustete hår jeg hadde etter å ha trykka ut en baby! Det hjalp liksom ikke å flette det i en stram flette heller... Egne bind (nattbind) Tøfler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå