Gå til innhold

Uff, noen som moderert pga stygg ordskriving.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en liten pusekatt i går kveld, fra naboen.

Vi har en kastrert hannkatt fra før av, og disse 2 hilste fint på hverandre.

Den lille pusen var veeeeldig skeptisk til mennesker, freste som en tulling. Men etter noen timer med kos gikk alt så mye bedre.

Når vi skulle legge oss slapp vi vår store pus ut.

Mini pus fikk ligge på kjøkkenet inni en pappeske med teppe.

Jeg lukket barnegrinden og hang noen håndklær over, slik at han kanskje ikke gadd å prøve å komme gjennom grinstengene. (var jo så PINGLE)

Vel, vi har ikke funnet minipus i det HELE tatt i dag!

Jeg fatter ikke hvor han er, og han lager jo ikke en lyd engang :((

Stakkars lillepus!

Store pus har vært inne, tok han med på en runde i huset. Tenkte kanskje mini skulle dukke opp, men nope!

Har satt frem tunfisk (siden det lukter ganske mye) Men INGEN pus.

Noen gode tips, eller noen som "ser"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppunder soffan ? prøv og mjaue etter den, sånn som mamman pleier.

Skrevet

Jeg har sjekket sofaen :(( Ingen puseliten :((

Vår store pus gikk å mjauet på mini i dag, men ingen svar. Fatter ikke hvor han kan ha gjort av seg. Han kommer nok ikke til å komme, vi brukte minst 30 min på å få han ut under sofaen i går, skikkelig pyse er han. Neppe at han er vant med kos.

Så jeg tror ikke han kommer til å "svare" eller komme uansett hvor mye vi roper. Men vi MÅ jo finne han. Må jo være kjempe sulten og tørst nå!

Skrevet

Jeg tenkte også oppi under sofaen. Du sier han var under sofaen i går. Var han på gulvet under der eller oppi inni det stoffet som er på mange sofaer? Det er ihvertfall et fint gjemmested:) Sjekket i klesskap? Vaskerommet? Bak vaskemaskinen? Under badekaret?

Skrevet

Vi har sjekket oppunder sofaen ja.

Fjernet nettop platen som fører til under kjøkkenbeknene her, fra under oppvaskmaskinen.

Sjekket under/inni badeskap, under badekaret.

Sjekket vaskerommet, klesskap, kommoder, kjøkkenskap osv osv.Det er INGEN tegn til han.

Nå begynner jeg snart å hylgrine :((

Skrevet

Noen mulighet for at han har kommet seg ut av kjøkkenet?

Eller inn i et skap?

Under kjøkkeninnredningen?

(Ene katten min fant engang en "hemmelig" inngang og var strålende fornøyd med seg selv. Jeg var vettskremt, men fant jo henne til slutt)

Har du sjekket inni oppvaskmaskin, tørkeskap, vaskemaskin, tørketrommel? Inni alle skap, i alle hyller og skuffer? Under/bak reoler?

Rist på litt kattemat mens du pusser på katten.

Kan være lurt å lære kattene opp til å komme til plystring. Jeg plystrer på mine og da kommer de om de er innenfor hørevidde.

Skrevet

Fant du pusen din?

Skrevet

den har ikke stukket av ut? smyget seg ut på en eller annen måte der dere ikke så det? var iallefall det første som kom opp i hodet mitt da jeg begynnte å lese:P lykke til

Skrevet

Pusen til min bror legger seg bak varmtvannstanken , et tips bare.....ellers aner jeg ikke. Men lurer fælt på åssen det har gått ?

Skrevet

Vi fant nesten alltid kattene igjen i dynetrekket i en eller annen seng vi. Sjekk sengen grundig :)

Håper pus ikke har stukket ut!

Skrevet

Sjekk oppi peisen hvis dere har det. Jeg fant en gang min gamle katt der, det var en slags hylle et stykke oppover. Håper dere har funnet/finner pusen!

Skrevet

Sikkert i takrenna. se jeg bryr meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...