Let's hear it for the boys! Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Altså, ikke på den psykopatisk-sjalu-bitch måten! Men vet dere hvem partneren deres har der og hvem han snakker mest med osv? Kom bare til å tenke på at jeg har absolutt ikke ide om hvem han har der, og heller ikke hvem han snakker med iløpet av dagen (han jobber med IT, så er pålogget stort sett hele tiden). Tenker aldri på det, men er vi unormale? Han er heller ikke spesielt interessert i hva jeg gjør der. Hva er vanlig her, egentlig?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg kan med hånde på hjertet si at jeg har ikke peiling på hvem han har på listen sin! ;-) Altså, noen er jo innlysende da av venner, kollegaer osv, men andre...? Aner ikke. Har ikke noe behov for å vite det heller.
*smula* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Vi har stort sett de samme vennene på msn, men han har også mange fra jobben der, og sikkert gamle studievenner o.l. Hvem av de han chatter med og hvem han aldri chatter med vet jeg ikke, og det bryr meg ikke heller.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 Ja, jeg vet jo at han har alle kollegene sine og sikkert en del kunder, pluss nære venner.
mamman til to gutter Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg vet han har uendelig mange på messenger og han har ikke full oversikt selv engang, så jeg har det hvertfall ikke. Bla mange gamle studiekamerater, gamle kollegaer, nye kollegaer osv osv osv. Jeg har ikke noe behov for å ha kontroll på hvem han snakker og ikke snakker med (og han har heller ikke noe behov for å vite hvem jeg snakker med)
3småtroll♥ Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Nei det vet jeg ikke gitt;) Vet jo selfølgelig om noen for det popper jo opp når de logger seg på mens jeg sitter på pcn, men bryr meg ikke om det heller!
☆aamelita☆ Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Aner ikke, men er for det meste venner og kollegaer... Er ikke min sak å ha kontroll på hvem han har og ikke har der =)
~sjiraff~ Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Har vel aldri studert listen hans, men tror heller ikke det er så voldsomt mange. Uansett, han kan da snakke med hvem han vil uten at det engasjerer meg mer enn normalt )
Vipsenmamma Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 MSN - hm det bruker vi ikke. Jeg aner ikke hvem han sankker med i løpet av en dag, og ikke bekymrer jeg meg heller.
fox`y Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 nei d har jeg ikke.. vet noen d gjør jeg.. men han har egen pc så hva han gjør på den d veit jeg ikke. ikke at jeg bryr meg heller. D er kunn 1 ting jeg ikke liker d er at han ser på wabcam med andre kvinner/ekser..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Har ikke den minste peiling,men vet at det bla er noen jenter som han har truffet på nettet før min tid..Aner ikke hva de snakker om,og jeg er ikke så veldig opptatt av det heller:)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Har ikke peiling :-) Men vi har vært sammen i over 10 år og stoler på hverandre.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Jeg har aldri sjekket kontakt-listen hans inngående, nei, men jeg har jo en anelse om hvem han har der. Er vel venner, arbeidskamerater, studievenner og sånn regner jeg med...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Ja, det har jeg. Men det har bare blitt sånn, bryr meg fint lite. Men som regel pleier jeg å spørre hvem han prater med som er så viktig (sånn som når msn er viktigere enn familien og slikt, haha) og da er det som regel 1-2 kompiser som han prater data med..
Bunnies by night Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 Ingen peil! Han har fryktelig mange på msnlisten sin, der mange er gamle bekjente fra før jeg kom inn i bildet... han har et enormt stort nettverk - så det prosjektet ville jeg i tilfelle være nødt til å gi opp relativt raskt:) Og det er helt greit selvfølgelig - har nok av ting å styre med om ikke jeg skal holde styr på hvem han prater med osv.
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2009 #16 Skrevet 6. august 2009 Aner ikke. Tror ikke han bruker msn så voldsomt mye. Mannen min jobber på et sted hvor de ikke har tilgang til å bruke msn, så på dagen er han aldri på. Jeg derimot jobber med IT og på jobb bruker vi det til kommunikasjon mellom oss kollegene så jeg er stort sett pålogget hele dagen. Mannen min vet ikke hvem mine kontakter på msn er heller, men ikke noe "spennende" der heller, kun kolleger, familie og nære venner.
* 5 om dagen * Skrevet 6. august 2009 #17 Skrevet 6. august 2009 tror ikke han har stort mere enn 6-8 stk der. jeg har satt opp for han,for han har null interesse for data.tror han er like skjeldent på som det jeg er. vi har en bærbar og en stasjonær,og den bærbare var en god stund ikke koblet til skriver,så da måtte jeg på den stasjonære,altså mannens maskin, og da byttet jeg jo pålogging og slikt..... men vi har ikke noe å skjule så..... da er det et helt annet spørsmål på facebook...hehe..der vet jeg ikke hvem halvparten er engang...(av mannens kontakter)
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2009 #18 Skrevet 6. august 2009 min mann er snekker og har ikke mulighet til å chatte på jobb. og hjemme har vi begge to msn på samme pc`n, så ja jeg ser hvem han har so venner, og jeg vet hvem alle er. samme han med meg.
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Aner ikke. Altså, jeg vet jo hvem som er nære venner av henne stort sett, jeg vil anta det er de hun kommuniserer mest med uavhengig av kommunikasjonsmetode.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. august 2009 #20 Skrevet 6. august 2009 Nope. Har en viss peiling på hvem han hadde, men han har faktisk valgt å slette sin msn han. Bruker den jo ikke alikavell var svaret jeg fikk når jeg spurte :-p
♥ DAME Skrevet 6. august 2009 #21 Skrevet 6. august 2009 Mannen min er ikke inne på msn Han mekker og kobler og diverse, så det har han ikke tid til Får å være ærlig, så er jeg aldri innom msn heller, hmmm. Kanskje jeg skulle ha begynt?
Koala *g07* Skrevet 6. august 2009 #22 Skrevet 6. august 2009 Nei, ikke annet enn våre felles venner. Er ikke så interessant.
Ranveig R Skrevet 6. august 2009 #23 Skrevet 6. august 2009 Ingen av oss brukar msn, men hadde vi gjort det hadde vi neppe vore oppdatert på kven den andre hadde eller ikkje hadde på lista si. Skjønar ikkje heilt kvifor eg skulle bry meg med det?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #24 Skrevet 6. august 2009 Ja, jeg kan alle de 10 kontaktene hans... :-p Han er som du knaskje skjønner aldri pålogget:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå