Emilie_ Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Uke 13 i morgen og på fredagen som var fikk jeg beskjed fra samboeren min (som jeg er utrolig glad i) at han ikke ønsket og være i forholdet lenger. Jeg er så fortvilt vet at det ikke er noen vei tilbake, jeg må ut av hjemmet mitt i løpet av høsten og lage et nytt hjem for oss.. Har lest veldig mye på internett nå om særboere, men virker ikke som han er interessert... Måtte bare lufte litt..
Juliann10 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 For en mann, hva i allverden-hvorfor nå?! Var barnet planlagt?! Høres ut som en skikklig dritt sekk spør du meg akuratt nå som dere skal ha barn og du er i uke 13......Har dere vært sammen lenge, barn sammen fra tidligere?
LuRiFaXeN Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 huff.. det var trist. håper du klarer og finne en fin leil til deg og nurket.er alltid trist når sånn skjer, men ha mote oppe du kommer til og klare dette helt supert tror jeg (selv om det er tungt nå.) kan jo også hende det ordner seg. ta en lang prat med ham. kansje han bare plutselig har fått panikk. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå