Tyren78-09+12 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Syns den er litt dyr..2500 ca..men så er det jo lammeskinn inni, og det virker jo både godt, varmt og praktisk iom at jeg tror det kan taes ut.? Noen som har denne? og som vil anbefale/fraråde den?
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Vi har den dunposen og jeg er så ubeskrivelig fornøyd med den den holder jenta mi god og varm og hun trenger ikke og ha masse klær på seg,det er ett must for meg.det er jo ikke behagelig og sove med masse klær på seg vi bruker den året rundt,nå om sommeren tar jeg bare vekk dunposen og bruker lammeskinnet,så ligger hun bare med ett helseteppe over seg eller ingen teppe i det hele tatt når det er veldig varmt ute den er veldig dyr men for meg har den vert verdt pengene
Tyren78-09+12 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 herlig å høre! Den ser utrolig god ut. Er vel verdt pengene ja sikkert, og jeg har termin i september, så får jo brukt den hele vinteren igjennom.
villevilla Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg har Lammy dunpose til mitt barn. Jeg var veldig førnøyd med posen helt til den rakna å masser av dun bare forsvant.. Jeg skulle stramme hode enden litt da barnet mitt hadde lagt seg (på vintern), da raknet hele sømmen rundt snora.. Jeg er utrolig fornøyd med posen ellers, og som det er sagt tidligere her så kan den brukes på vinter oog sommer. Jeg bruker også lammeskinnsdelen i vogna nå. En annen ting jeg synes var veldig bra var at jeg trengte bare sende en mail om hva som hadde hendt med posen, så sendte de meg en ny i tillegg til at jeg fikk beholde den gamle. Det var ikke en gang spørsmål om hva og hvordan. Det er service det!
nynne78 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Vi har også denne. Er godt fornøyd både sommer og vinter. På sommeren bruker vi bare skinnet i bunn og et vanlig teppe over. Trygt og godt i barnehagen, så vet du at barnet holder seg varmt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå