Gå til innhold

Stemmer det at man revner mye vist man har sopp??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det av flere..

Derfor så viktig å få bukt med soppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt. Trodde det var viktig å få bukt med soppen, slik at de tikke smitter over på barnet under fødsel. Det kan deretter smitte over på puppen din og påvirke ammingen/matlysten til babyen.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

det er jo egentlig litt logisk. huden blir jo paavirket av en soppinfeksjon som av alle andre infeksoner og inflammeringer. Den blir toerrere, og sproere paa en maate. paa en maate litt tynnere og mye mindre elastisk.

Skrevet

Sjansen er større for at man revner hvis man har sopp. Hvor mange prosent det er snakk om vet jeg ikke, de fleste revner jo uansett. Jeg var veldig bekymra over dette da jeg var gravid da jeg hadde mye sopp nedentil, og hverken kosthold, lufting eller soppkur hjalp. Fikk til slutt piller på fødeavdelinga da jeg nærma meg termin. Vet ikke hvor mye den kuren hjalp for jeg fødte midt i kuren. Men jeg revna i alle fall bare bittelitt, og det selv om det var stor baby. Hadde sopp etter at jeg fødte, så hadde nok mye sopp da jeg fødte. Babyen ble ikke smitta. Med andre ord gikk det helt greit å for meg å føde selv med sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...