Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 har fått min i dag å fant hjerterytmen to ganger i dag, hjerterytmen lå på 145-155:) men det er vanskelig å finne den lille fant jeg ut:p er 14 uker på torsdag:) andre med erfaring?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg fant min da jeg var akkurat 13 uker på vei... Var ikke vanskelig å finne når jeg fikk vite hvor jeg skulle lete... nesten under skambenet :-P Min varierte myyye... alt fra 130-160... hehe, kunne det være flere???
villemo26 Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Eg hørte kun mine egne hjerteslag. gjer dåkke det? Men veit heller ikkj ekor eg skal leite. Er i uke 23 no
baby82 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 jordmora mi sa sist gang jeg ver hos henna at ryggen til barnet måtte logge utover hvis det skulle høres hjertelyd tidlig pga barnet ennå er veldig lite..jeg var da i uke 14 og hun fant ikke lyden. Nå skal jeg til legen i uke 16 og da håper jeg å finne det galoppenrende hjerte!! Er det helt safe? dere er heldige som kan høre den når dere vil..men eg tror ikke jeg bør kjøpe en slik babysound, jeg hadde prøvd å lytte hele dagen lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå