Gå til innhold

Når mødre nekter fedre samvær!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter selv og kunne aldri nektet henne eller faren hennes og se hverandre uansett hvor lite jeg liker han, for han er en god far for henne så selvom jeg og han igrunnen ikke er så glad i hverandre så er det vårt problem og ikke jenta våres. Vi er "venner" i hennes nærvær..

Vel.... Nå skriver jeg igrunnen ikke pga det, men ville bare si hva jeg tenker.

Min mann har en sønn han ikke har sett på 5 år ca, han er 6 år nå og vet antakelig ikke hvem faren er..

mannen min har gråtet mye og hatt det helt jævelig pga dette men uansett hva han har gjort så får han ikke se sønnen sin og det pga en bitter kjærring til eks.

Barnevernet sier de ikke kan gjøre noe.

Han har ringt advokat men det er så inni H***** dyrt og vi har ikke råd til det selvom jeg skulle ønske det for jeg hadde betalt om jeg hadde kunnet, han og...

Men syns også barnevernet kunne vært der og...

Han flyttet ett stykke fra der han bodde men uansett timer unna hadde han kommet og besøkt og vært med sønnen sin om det hadde gått.

Men om han nærmer seg døren til sin eks og sønnen så ringer ho politiet og sier ho blir overfalt, ser ho besteforeldrene til ungen, tanter eller onkler tar ho beina fatt og løper og gjemmer seg.

Det har også skjedd om ho ser visse venner av han og.

Jeg har snakket med både venner av henne(venner og venner), det er veldig få som liker henne men uansett har jeg pratet med de og venner og familie av han og etter det jeg har forstått er at ho ikke er helt god for og si det sånn...

Ho har truet med og drepe folk som ho ikke liker av helt idiotiske grunner, ho anmeldte mannen min for vold mot henne fordi ho ikke fikk som ho ville..

Okey han har klappet til henne og tatt tak i henne pga ho truet med og ta livet sitt, drakk og tok masse piller, ho truet med og ta han og andre ting.

Når ho gjorde det slutt sa ho at ho ville ha en pause men var overbevist om at han ville være der når ho ville ha han tilbake for det var jo planen men sånn gikk det ikke for henne for han var faktisk dritt lei av ho, hadde kommet seg videre og møtt ei annen..

Der begynte egentlig alt..

Han fikk sett sønnen sin av og til det første året, men etterhvert begynte ho og stikke av når han kom dit for og ha sønnen, kom med unskyldninger og til slutt så han ikke sønnen mer..

Mannen min prøvde som sagt flere ting men ingen hørte på han eller brydde seg for ho sa ting om han som var helt bak mål..

Jeg kan jo ikke vite all fakta men jeg tror jeg vet det meste, og han har vært åpen mot meg og fortalt at den tiden de var sammen, var de jo veldig unge. Han var liksom litt "tøffing", ganske populær og veldig kjekk. Han har nok ikke alltid vært like tålmodig og har sikkert klikket fort av forskjellige ting, men jeg tror ikke han har slått eller banket eksen sin selvom han nok stilte henne til veggen noen ganger pga ho slo til han flere ganger..

Det var ho som gjorde det slutt men ho sa faktisk til han at ho forventet at han var der når ho var ferdig med denne "pausen" sin..

Jeg har vært sammen med han i 3år nå og har aldri opplevd han som ett udyr.

Han tar seg av datteren min som om det skulle vært hans. vi venter barn sammen og jeg er veldig trygg på at han er en veldig god far.

Han har ennå en sønn på 5 år som han har hatt endel og han er virkelig flink altså...

Uansett hvor dritt det er mellom han og eksen så syns jeg ikke det skulle ha gått utover sønnen dems men...

Nå virker vel alt veldig rotete her for jeg er så oppgitt og vil få ut dette men det står nok veldig hulter til bulter skrevet:S

Når jeg sier han har ennå en sønn på 5 år, altså bare 1 år yngre enn han han ikke ser virker det litt merkelig..

Men eksen hans gjorde det slutt når ho var gravid og det var da han møtte ho andre..

Fy fader for en innviklet story men sånn er det nå...

Mannen min har hatt uflaks for og si det sånn...

Han kan kanskje høres teit ut men er ikke det..

Nå venter nå vi barn og jeg vet han er veldig redd for at jeg skulle gjort noe sånn drit om det skulle gått dårlig med oss men det gjør jeg ikke..

Om han hadde vært utro eller andre ting så lenge det ikke har noe med vold og misbruk med barna, stoff og sånne ting ser jeg ikke noe grunn til og nekte han.

Han ER flink med sønnen og stedatteren sin, han er voksen og han er snill. har bare hatt maks uflaks med ho eksen.

Håper at vi en dag kan bli kjent med sønnen hans og at han kan få litt ro i sjelen.

Det er vondt og se de man elsker har det vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har har vel ikke egentlig vær heldig akkurat. Jeg kunne forstått det hadde hun vårt litt skeptisk, og ikke ville at han skulle hatt samvær alene mtp at han har vært litt brå tidligere. Men å flykte når hun ser han eller noen han kjenner, det er bare dårlig gjort... Det er alltid to sider av en sak, men om det er slik du beskriver, er det ganske synd på han ja....

Skrevet

Ja, har har vel ikke egentlig vær heldig akkurat. Jeg kunne forstått det hadde hun vårt litt skeptisk, og ikke ville at han skulle hatt samvær alene mtp at han har vært litt brå tidligere. Men å flykte når hun ser han eller noen han kjenner, det er bare dårlig gjort... Det er alltid to sider av en sak, men om det er slik du beskriver, er det ganske synd på han ja....

Skrevet

for og si det sånn så har han ikke vært brå sånnsett for når ho sto foran han og truet han med og ta livet sitt, slo han og sånne ting så syns jeg faktisk ho fortjente og få ett klapp på kinnet eller at han holdt henne fast fordi ho var hysterisk..

Så var ho bitter fordi ho trodde ho bare kunne få han tilbake etter ho hadde gjort det slutt og forventet at han skulle vente til HO fant ut hva ho ville så er det teit..

Ho truet den forrige eksen hans med både det ene og det andre pluss at ho har truet med og drepe mennesker som ikke er som ho vil så er ho ganske fjern..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...