Gå til innhold

Back in business!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært noen dager på kontoret etter masse sykemelding, fødsel, permisjon og ferie. Jeg som omtrent aldri er borte fra jobben har omtrent ikke vært her på et år. Nå er jeg tilbake, riktignok i redusert stilling, men allikevel tilbake. Har overlapping med hun som har vært vikar i 6 uker så jeg kan ta ting i mitt tempo.

Minsta er hjemme med far, vesla er tilbake i barnehagen og store gutten vår er med en kamerat og familien på hyttetur, han venter på skolestart. Det er et behagelig liv om dagen.

Ammer på morgenen og når jeg kommer hjem, ellers får hun morsmelk på flaske når jeg ikke er hjemme. Hun er trinn og god med dobbelthake og valker på armer og ben, så nydelig som bare det.Hun og far koser seg. Jeg skal være hjemme en dag i uken etter den nye planen, hvilken vet jeg ikke enda, men det blir kanskje onsdager. De andre dagene blir ca 6 timers dager.

Det er så godt å være seg selv helt og fullt igjen, bruke hodet og ha masse deilig energi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som du trives, og det er det viktigste av alt......er enig i at det er godt å komme tilbake til "normalen" igjen...

:)

Skrevet

Det er godt å komme tilbake til det man trives best med. Det kan være slitsomt å ha mange korttidsfravær selv om det skyldes ting du ikke kan kontrollere. Ett års fravær (ca) er mye og jeg skjønner godt at du ikke er lysten på et halvt år til. Høres deilig ut med en hjemmeværende mann! Tror dette året deres blir godt for hele familien.

Skrevet

Godt å være tilbake tenker jeg. Og når en går deltid så får en god tid til familie også syntes jeg. Deilig å ha en jobb også, savner den jeg. Må nok tilbake selv en gang i høst:)

Og det er gansge herlig ja når rutinene begynner å falle på plass igjen etter en deilig sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...