Lillevenn33 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg ser at mange som får gutt blir satt fremover og får en tidligere termindato og med jenter får man ofte en senere termindato? Det stemmer hos meg. Fikk gutt og fikk en termindato som var 5 dager tidligere enn menstermin. Hvordan stemmer denne teorien hos dere?
snuffe Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Det tror jeg det er omtrent like lite hold i som teoriene om at sex på visse tidspunkter i syklusen skal føre til bestemte kjønn. =) Fikk forøvrig en anelse (en dag) tidligere termindato på ul og venter jente.
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg venter gutt og har fått termindato 10 dager tidligere. Med datteren min ble den flyttet 2 dager senere..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hmm.. Jeg venter en gutt og min UL-termin er den samme som min menstermin. Da mamma fikk lillebror var hennes UL-termin 3 uker etter hennes menstermin, han kom midt i mellom. Så tror det er ren tilfeldighet!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Stemmer overhodet ikke hos meg.. men jeg er uregelmessig i perioder. Nr en, min termin 5. febr - UL 21. febr, kom 12. febr - gutt Nr to, min termin 21 juni - UL 29. juni - kom 4. juli - gutt. Nr tre, min termin 5. mai, UL 10. mai - kom 25 mai - gutt Nr fire, min termin 3. sept - UL 6. sept - kom 14 sept - jente Nr fem, min termin 14. aug - UL 11. aug - kommer ???? - gutt Alltid spennende å se hvilken termin som stemmer, mine stemmer aldri. Hihi. Noe jeg har lært å leve med
Lillevenn33 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2009 Teorien er i grunn ikke så veldig rar. Gutter er ofte litt større enn jenter, så det kan hende det ligger noe i denne teorien. Prøver derfor å teste den ut hos dere
Silje_vanilje Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Venter jente her og har hatt samme termin dato hele tiden, den ble ikke forandret på ul.
Marsmammaen:) Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Venter gutt og menstermin sier 31 august, mens UL-termin sier 15 september... Så vi får se, jeg holder en knapp på UL-terminen jeg...=)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Her var den eneste hvor vi ble flyttet tilbake den største babyen ;-) Så langt i hvertfall, men tor nok vesla er mindre enn det han var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå