Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg blir alenemor, men bf er innvollvert og vi har mange felles venner. Nå her det jo selfølgelig kommet ut at jeg er gravid, og det er hele tiden en masse mas om jeg er sikker på at bf er faren til ungen siden vi ikke er sammen. ALLE spør og maser, og jeg blir så forbanna for folk har jo ikke noe med det i utgangspuktet. Jeg for min del mener at det er noen en ikke tuller med og det kunne ikke fallt meg inn å oppgi bf uten videre vis jeg ikke var sikker. Folk vet jo hvem jeg sier er bf, alikevel kommer de å spør om det er han så sier de ¨ja du er sikker¨. Og jeg føler at folk ser på meg som den tøsa, vet ikke om jeg er trist eller forbanna innimellom. Jeg vet da vel hvem jeg har hatt sex med og ikke og når ting har skjed. Bf vil ha farskaptest, og jeg har sakt at de kan han selfølgelig få siden jeg kan forstå han også siden vi ikke er sammen. Bare må få det ut en plass, er ikke typen som kjefter ute blandt folk, er vel mer den som godtar litt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå