Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg er så mye alene. Det er ikke så lett og få nye venner. De fleste har noen. Jeg trenger virkelig noen og være med. Hvor skal jeg finne dem?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hvor er du fra? Har du aldri hatt venner, hvor er de blitt av i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Da jeg var barn hadde jeg mange venner..også i ungdomstiden. De har bare forsvunnet med årene. Jeg skjønner egentlig ikke selv hva som har skjedd..tida flyr.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Samme her... har flyttet til en ny by og kjenner ingen! Hvor er du fra HI?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg har mine venner fra jobb og skole.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Ta på deg smilet å ta deg en tur på byn en lørdagskveld Vet ikke om du er typen som blir lett kjent med folk, jeg har selv ikke slitt med å møte nye folk, de bare kommer hele tiden føler jeg. Snakk med folk, finn mulige grunner til å si hei og sett i gang en samtale.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Sliter litt selv jeg..føler at jeg unngår folk med vilje egentlig..om noen jeg ikke har snakket med på en stund vil finne på noe, så sier jeg at jeg ikke kan osv..(kun den ene bestevenninden min jeg er mye sammen med) Jeg er også fra østfold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå