blond Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Fordyper du deg i interiørkataloger og -magasiner? Opptatt av å ha det nyeste?
metaMORfose Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Fordyper meg ikke, men synes det er artig å lese interiørmagasiner da min egen kreativitet på området er mer enn begrenset. Ikke opptatt av å ha det nyeste. Hva med deg?
Lene~mor til tre Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Nei jeg fordyper meg ikke i dem, blar som regel fort og greit igjennom å titter Er heller ikke opptatt av å ha det nyeste, jeg kjøper og har det som jeg synes er fint og passer min stil
blond Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Har et temmelig avslappet forhold til det, det er ikke blant de viktige områdene i livet mitt, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Absolutt ikke, men leser saktens et interiørmagasin om det kommer i min vei, alltid greitt med impulser. Men huset kjøpte vi for snart 12 år siden, for 8-9 år siden visste vi 95 % hvordan vi ville ha det. I fjor var vi ferdige! Lite ble endret i forhold til opprinnelige planer, men noen forbedringer hadde vi jo fått ideer til etterhvert som arbeidet skred fram. Oppussing er hos oss ikke "kontinuerlig prosjekt", men noe som gjøres GRUNDIG og med tanke på at det skal bli lengst mulig til neste gang! Nå regner vi med at det blir minst 10 år før vi gjor noen som helst forandringer utover bagateller, bortsett fra i kjellerstua. Denne er vel moden for en lett oppussing om 4-5-6 år. Opptatt av å ha det nyeste? Så absolutt ikke! Aner aldri hva som ER det nyeste! Vi satser på en klassisk stil og møbler/innredning som varer så lenge som mulig. Aldri "brennhett", supermoderne og "nyeste", aldri umoderne. Men et par overraskelser i det klassiske finnes. I alle fall som mange oppfatter som "overraskelser". For også dette er faktisk ganske klassisk. Bare ikke klassisk NORSK. Oppfatningen av "klassisk stil" er egentlig ganske forskjellig i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia og Tyskland.... Og alle disse land er representert i vår innredning. Ikke møbel- og interiørfabrikantenes drømmekunder, med andre ord! "Sokkeeksperten"
Randis Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Ja, jeg er helt interiørgæern. Fordyper meg i alle blader og bøker jeg kommer over. Jeg er ikke opptatt av å ha det nyeste. Jeg liker min egen moderne, funkisstil som jeg sakte, men sikkert har opparbeidet. Helheten i huset vårt kommer av mange års sparing og investeringer i akkurat de møbler, tapeter osv som vi liker. Du kan kanskje kalle meg en interiørgeek.
petite fleur Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Rekker opp hånda, er helt interiørgæern jeg også :-) Men jeg foretrekker den romantiske, franske landstilen - shabby chic. Elsker alt som er hvitt, gammelt og rustet, også sink, selvfølgelig :-) Absolutt ikke opptatt av å ha det nyeste; jo eldre, jo bedre :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Jeg er veldig bevisst på hva jeg kjøper til hjemmet. Jeg tenker på om det passer inn med mine farger og former og om det passer meg. Det er noe som har kommet med årene da. Når jeg flyttet ut for første gang for 9 år siden brydde jeg meg ingenting og leiligheten min så ikke ut he he =) Nå synes jeg at jeg har masse fint og funnet en stil som passer meg, men jeg har ikke råd til å gjennomføre alt slik som jeg vil. Litt om gangen =)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Jeg er interiørfreak.....jeg sluker alt jeg kommer over, sitter timer på finn.no og rett og slett glor for inspirasjon....sukk, jeg er hekta hehe Jeg elsker, forguder og får rett og slett ikke nok av minimalismen....rene fine linje....der er min stil. Men har jeg det selv?? nope....hater jeg møblene mine....jepp. Men den dagen jeg vinner i lotto og blir rik....sukk ja da......hehehehehe Det eneste som er gjennomført hos meg er at du ikke finner en enste plante eller en masse krimskrams....slik ser jeg på som rot hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå