Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode tips angående klær \ utstyr som kan være greit å gå til anskaffelse av når en venter en vinterbaby.

fikk på sommeren sist så må nok handle litt til dette lille vidundere som ankommer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ULL! :D

Ullundertøy, luer, sokker, gjerne en sånn strikkadress/sett.

Og ullinnlegg for puppa <3

Skrevet

vinterpose og lammeskinn??

Men ull er en fordel.

Skrevet

ULL, vinterpose, lammeskinn ble MYE brukt ja! :)

Skrevet

når dere skal kjøre bil er det fint å ha en myk litt tykk dress av noe slag som er heldekkende.noe har sånn voksi kjørepose.det hadde ikke jeg, men den dressen var fin å ha:)

Skrevet

Kommer dere til å bruke vinterpose til den nyfødte, eller lammeskinn og dyne - hvis dere kler på de litt godt? Jeg har nemlig en vinterpose, men den trenger jo også jenta mi som da vil være 22 mnd. Sover jo i den i barnehagen.. Den er også ganske stor, så vet ikke om jeg synes at babyen "drukner neddi den.. Kanskje den er lunere enn lammeskinn og dyne? Hmm.. Men dyna kan man jo liksom pakke tettere rundt de også..

Skrevet

Kommer til å bruke vinterpose :))

Kjøper en ny vinterpose til babyen, ettersom Emilie kommer til å bruke sin ei godt stund til..!!!

Skrevet

Spørs om jeg også må gjøre det da!:)

Skrevet

Christina&lillegull, jeg har termin i begynnelsen av november så får vinterbarn jeg også. Jeg har en voksipose som blir for stor for vognen jeg har. Skal bruke lammeskinn og en god dundyne. i tillegg skal k\jo babyen ha ullbody/strømpebukse, god vinterdress og lue. Tror det er bedre enn å presse de ned i en altfor stor pose.

Skrevet

Jeg har to novemberbarn fra før, og venter nå en januar baby. Jeg har brukt dunpose til begge mine, og kommer til å gjøre det nå også(yngste er snart 3, så hun treger ikke posen lengre), men på barselgruppa med nr.1 var det to andre som bare brukte skinn og dyne. Også hadde de ullpledd utenpå der når det var skikkelig kaldt. Ungene deres hadde bare vanlige ull/bommulls klær og en ulldress + lue på seg, og de var aldri kalde.!

Poenget mitt er egentlig bare det at man kan gjøre det som man synes passer best. Ungene får det vamt nok uansett;)

Skrevet

Jeg har lammeskinnspose som jeg skal bruke.

Den er jo litt stor, men jeg tuller dyna og ett pledd rundt der igjen, så blir det langt i fra kaldt :)

Nede i vogna er det jo lunt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...