Gå til innhold

SÅ svimmel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så svimmel! Ble sendt hjem fra jobb idag fordi jeg holdt på å besvime hele tida og føler meg enda ikke bra. er 17uker på vei og har ikke vert noe spes til dette før, litt innimellom men ikke så kraftig. Aner ikke vor lenge ting varte på det lengste, tror det var nesten 15min fra ting ble svart til jeg begynte se igjen. Satt meg på en benk og jeg så ikke folk en hallmeter fra meg.. :/

Jeg spiser normalt og alt er bra utenom liksom.

Noen som har vert borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være blodtryksnedfall som bare kommer, eller du kan ha generelt lavt blodtrykk. Det at legen måler blodtrykket til normalt generelt betyr nødvendigvis ikke at det er normalt for deg. Selv var jeg innenfor normalen da jeg var gravid, men for meg så var det lavt og jeg var svimmel hele tida. Kan også være at du mangler blod og/eller jern, så du bør ta en blodprøve hos legen. Kan jo være noe med blodet OG blodtrykket som gjør deg svimmel.

Skrevet

Jeg vet at jeg mangler jern, og har begynt å ta jern tabletter. Blodtrykket var visstnok bra sist jeg var der, men før har jeg hatt lavt blodtrykk.

Mamma har veldig tjukt blod og 2 ganger har morkaka løsnet og hun mista to babyer. :/ Så me de søskena jeg har fått etterpå har hun tatt blodfortynnende. Jeg skal også sjekke meg for at jeg ikke har det tror jeg. HI

Skrevet

Synes det er veldig viktig at du får oppfølging her! Blodtrykket kan jo også variere fra dag til dag.

Skrevet

Kan jeg kreve oppfølging pga det som skjedde med mamma?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...