Gå til innhold

Har abortert:(


jutu

Anbefalte innlegg

Ja,ja da har jeg vært hos legen og fått den triste beskjeden om at jeg har abortert. Var 5+6 i dag.

Har abortert en gang tidligere også (for 2år siden), men da var jeg 12 uker på vei. Tror det blir litt enklere å takle denne gangen så lenge jeg slipper utskrapning.

 

Utrolig hvor trist man blir selv om det er tidlig i svangerskapet. Har ligget med mage smerter i hele natt og håpet på at det skulle gå bra, men jeg ble egentlig ikke overasket da legen ga meg det negative svaret.

 

Lykke til til alle dere andre med en liten spire i magen.

 

Jeg skal kose meg ekstra mye i kveld med de to flotte jentene jeg har fra før. Jeg er jo trossalt veldig heldig som har dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre....-.lurte på hvordan det gikk med deg... Jeg trøstet meg med at jeg hadde friske, hærlige unger fra før når jeg mistet før sommeren. Syns det var både trist og vondt, men ble enig med meg selv at det hadde vært verre hvis det var første gangen jeg var gravid, seint i svangerskapet osv... det hjalp i alle fall litt,..(og når det ikke hjalp, var det bare TRIST!!! ) - Det som hjalp mest, var tanken på at du er veldig fruktbar etter en abort... :) Ta godt vare på deg selv - det er lov å være trist, lurt å unne seg noe ekstra og lov å være litt forbanna!! Ønsker deg lykke til videre!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da ganske bra. Har nok følt det slik som deg med gleden over å ha friske barn fra før. Jeg tror også det er mye verre å miste som første gangs fødende. Livet går videre, og det er allerede lettere å være meg i dag. Har gitt meg selv lov til å sørge og grine litt, og da kommer man seg jo lettere igjennom sorgen.

 

Takk for omtanken, og masse lykke til videre i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...