waschera Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg har nesten bestmt meg for å kjøpe Emmaljunga city cross, men er veldig usikker på farge. Har falt for den hvite skinn imitasjonen, men er som andre usikker på hvor praktisk det er. Er det noen som har erfaring med den? Velger dere ulike farger på bag- og sportsdelen?
Mamma_91 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Skinn bi vældi klamt før ungen å ligg/sitte på... ville ikke valgt ei skin vogn
Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Vt det var noen som klaget over at det ble veldig klemt med de i skinn, så tror jeg heller ville valgt en i stoff, men hvilken farge må jo være opp til din/deres smak. Vi har valgt samme farge på sportsdelen og bagen, pink cheak.
lisaevik Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Vi har cream fargen på bagen og svart på sportsvogndelen fordi vi tenkte det var meir praktisk med svart når ungane blir større å søler meir med ting og tang;) vi er kjempe fornøygde med fargen på bagen! Vi har ikkje hatt problem med skit og slikt. Eg falt heilt for lys vogn og var heilt bestemt på at eg skulle ha det når eg valte vogn:) vi har også skinn. Praktisk for oss. Men kjenner at eg angrar på at eg ikkje tok sportsvogn delen også i cream, for det er ein kjempe fin farge, og sportsvogn delen er veldig fin i cream den også
waschera Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 Det var akkurat det jeg tenkte også, å ha skinn på bag-delen og svart eller noe i sportsdelen i vanlig stoff. Da blir det jo ikke klamt vil jeg tro, for det er jo ikke skinn OPPI bagen. Og de skal jo ikke spise så mye de første 6 mnd heller så det er vel begrenset hvor skitten den kan bli. Har hørt at de lyse vognene imidlertid kan bli litt fortere skitten inn og ut av biler og slikt, men men.. Litt får man tåle.. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå