MammanTilEmma❤ Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 føle bare jeg blir mer lei for vær dag som går;/ alt e ubehagelig... får ikke til å ligg noe godt om natta pga magen å mensmuringer, går på do vær time, vondt å gå ++ så håpe det nermer seg fødsel om ikke så lenge, er 36 + 4 idag å føle den lille har lyst å ut før tida, siden ho er festa langt nede i bekkenet nå, som går utover tarmen;/ .. begynner å føle meg klar å sliten, mamma sa at det sjer den 8 august, altså lørdag.. så håper ho har rett egentlig:-) Hu syntes ansiktet mitt var blitt forandra åsånt.
misscelia Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 36 +? heldiggris!!! jeg er i uke 30 og jeg er så lei så lei, klarer ikke tørke beina etter dursjen engang, har så mye vann i kroppen har ikke gått opp mer enn 7 kilo, men dette vannet som har fylt opp resten er helt utrolighelt utslitt bare jeg prøver å snu meg i senga,,, og hu lille tuppa inni meg lar ikke mor få mye fred, her trenes det på kickboxing til alle døgnets tider, å bruke magen som bord? kan bare glemme den blir sparket vekk med en gang,,har allerede begynt å planlegge husarrest så her er det skikkelig gøy he he,, lykke til,, stå på , du har jo ikke lenge igjen nå=)
pauline og knerten Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Selv føler jeg at jeg blir litt mindre lei for hver dag som går! Har 6 dager til termin, og riktignok blir det stadig mer ubehagelig og upraktisk å gå rundt gravid, noen dager klarer jeg ikke gå mer enn ett skritt av gangen på grunn av smertefullt nedpress og kynnere og tungt bekken, men likevel, nå som alt er så nært forestående uansett syns jeg bare det kan ta akkurat den tiden det tar. Koser meg med lange frokoster, avis, varme bad når jeg føler for det og bøker, og ikke minst alenetid med kjæresten. Middager og venner som kommer på besøk. Slett ikke verst, dette livet. Det går kun én vei, damer! Framover :-)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Ja, nå begynner jeg å kjenne det godt. Er 39+5 og dette er fjerde barnet på under 7 år. Nok er nok! ;-) Mamma har magefølelse på fredag, så vi får se. Selv er jeg begynt å innstille meg på å gå over terminen nå. Like greit, så blir jeg ikke skuffet om jeg må det. Fram til forrige uke var jeg sikker på hun ville komme en stund før termin, men det gjorde hun jo ikke, så tror nok det å innstille seg på å gå tiden ut og evt over er lurest jeg...
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Er nok litt lei, 6 dager igjen, men så lenge været er fint (blir sur av regn) og ungene er greie, holder jeg motet oppe. Siste gang for oss, så nekter å la meg selv sitter her og deppe bort første del av permisjonen hihi. Var hos frisøren med fire barn i dag.. gikk supert. Frisøren mente baby måtte komme snart, og når jeg sa 6 dager til termin, bare gapte hun.. "og du som ser så sprek og flott ut" (elsker den dama.. ;-) ) Min er også festet og langt ned i bekkenet. Har plagsomme kynnere, tisser konstant og endel dårlige netter, men sånn er det desverre. Man må nok slite litt på slutten. Regner med jeg går en uke + over tid, ikke noe ønskelig, men det passer godt med timeplanen min, så det skal nok gå. Hold ut! Vi er i samme båt alle damene på 3. trim.
Shiny84 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 jeg er 36+5 og føler jeg liksom ikke har lov til å være lei enda... men er så fritt lei så du aner ikke!!!!!!!!!!! hver morra jeg våkner med magen er like nederlag, har prøvd en haug med kjerringråd alt, men ikke noe som funker..
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 håper ikke jeg går nå på overtid, men det sier ikke magefølelsen eller, så håper på at det ikke e længe igjen nå:-) når jeg er 37 uker e det greit ja, som jeg er på lørdag, åsså er det jo fullmåne imårra.. mang som sier det sjer ting rundt den dagen, så ska bli spennende å se:-)
Malin90&Talia09<3 Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Har 9 dager igjen og er PISSLEI, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ! ;-) glemmer nok alt slitet når vi får møte vidunderne våre :-) Håper hun kommer snart for min del da, gjerne på mandagen da jeg har bursdag. Hadde vært verdens beste bursdagsgave <3
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 nei, det er nåkk værdt å vent på :-)
Bergene Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Sier bare; ikke stol på magefølesen! Man blir så skuffet og lei om det viser seg å ikke stemme. Selv var jeg dritt lei for ukesvis siden og var så sikker på at jeg kom til å føde før termin, men jeg går nå her enda en uke over. Angrer så utrolig mye for at jeg begynte å vente og forvente fødsel så tidlig! Mener ikke å være kjip altså, bare et råd for å unngå å bli så lei at du er nær et sammenbrudd om det viser seg at du går over ;-)
Lilli med småtrolla Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Jeg har 21 dager igjen. Er så dødssliten og utolmodig. Dagene går så seint! Alle sier at jeg må slappe av og nyte den siste tiden som gravid og nyte freden. Men det er lett for dem og si Det er ikke de som har søvnløse netter, kynnere, ømme ribbebein, nedpress og tisser en gang i timen... GUD, jeg håper jeg slipper overtid. Sender min dypeste medfølelse til alle som går over termin...
cakes Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 er veeeeldig lei jeg og:( men jeg har hatt kraftig bekkenløsning ganske lenge, så jeg er egentlig mest lei av å ikke kunne bevege meg som vanlig, må bruke krykker for å humpe meg litt rundt. så det er egentlig ikke svangerskapet jeg er lei av, men den dumme, dumme bekkenløsninga som har gjort meg ganske funksjonshemmet denne gangen. men når masriene satte inn for litt over en uke siden så kjente jeg at det kanskje er på tide å få ut det lille nurket og hilse på ho? for kombinasjonen bekkenløsning og ganske så heftige masrier er lik ingen søvn om natta. litt sliten blir jeg jo da.. er i uke 37 nå, så da er det vel ganske trygt at ho kommer ut..
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Jeg er i uke 36+6 i dag med tvillinger og er DRITT lei Sover heller ikke godt om nettene pga akkurat det samme som deg.. Håper hele tiden på at det skal skje noe men neida, bare har sinnsykt vondt nesten hele tiden, føles som jeg ska føde flere ganger men er bare tullerier(som jeg kaller det) Var hos JM i går, jeg gråt faktisk hehe, men jeg sa jeg ville ha KS nå og ikke vente i 2 uker til men det hjalp ikke gitt.. Litt hjalp det vel kanskje siden ho skulle se om ikke noe kan ordnes neste uke men det får vi jo se på... Kan knapt røre meg og har sykt med dårlig samvittighet for at datteren min er hos faren sin mye nå, jeg klarer ikke ha ho hjemme nå Ho er i trassalderen og krever så mye nå og jeg får bare mer kynnere og vondt av det:(:( Håper alt er over snart og at jeg kan gjøre ting med datteren min også Ta med ho ut med babyene liggende i vognen. Dra på lekeplasser og kose oss i parken osv... Håper det går litt etter hva jeg ønsker.. Lykke til ihvertfall, vi er jo kommet ganske langt da, er vel de siste ukene som er værst...:/
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2009 e vel den siste tiden som er værst ja, alt begynne jo å bli så tungt å vettu;/ håpe den siste tida går fort.. har nå vartfall jort det fram til nå så:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå