v <3 <3 <3 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 e førstegangs fødene og lurer på veldig mykje!! hehe e det blant anna nødvendig me dyne i vogn på vinteren når ein har lammeskinn og kjørepose pluss at ungen har på seg kjøredress?? eller??
fru tekopp Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde ikke egen vogndyne til jenta vår. Brukte den samme hun hadde i senga om natten. Du får se ann behovet etter hvert. Trenger jo ikke nødvendigvis ha alt på plass fra dag 1 heller? Lykke til!
anaina Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Vogndyne er evt. istedetfor vognpose. Husk forresten på at det fort kan bli varmt med kjøredress oppi posen, det er ikke sikkert du trenger alt hele tiden. Kjøredress er fint i bilstol(men pass på hvis det er varmt i bilen.), eller om dere skal mye ut og inn. Ifølge helsesøstre er det generelt et større problem at foreldre kler på barna for mye enn for lite oppi vogna. Snakk med jordmor i forkant av fødsel, og med sykehuspersonalet før hjemsendelse, og med helsesøster etterpå om påkledning/utstyr i vogna og på tur. .
Mogop fikk augustgutt Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Signerer Maika -jeg har aldri brukt dyne -bare vognpose (evt teppe når det er ordentlig varmt)
v <3 <3 <3 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 takker for svar!!!:) greit å høre hva andre har pleid å gjøre!:) ein må jo selfølgeli sjå ann været og!!
mamman til to gutter Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Vi har brukt pose på vinteren, helseteppe om sommeren og dyne midt mellom:-) Jeg syns det blir for varmt for pose og for kaldt for et tynt teppe en periode og da har det vært greit med dyne. Alternativet er å bruke et litt tykt ullteppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå