olebrum30_05&09&13 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 natt til mandag begynte jeg å blø endel etter samleie (som vi ikke har hatt på ett par uker).. var endel slim i dette blodet så føden mente det var slimproppen.. var inne på mandags formiddag å alt så bra ut med lillegutt i magen. legen snakket noe om 4 cm på noe, å at terskelen for smerter skulle være lav.. skulle ikke gå hjemme og ha det vondt.. men om fødsel startet ville det ikke gå megakjapt sa han.. blødde frisk, så brunt,så lyse brunt helt til tirsdags ettermiddag.. kjente ingenting av de vonde kynnerne jeg har hatt de siste ukene verken på mandag eller tirsdag, men idag har jeg skikkelig ubehagelige menssmerter som kommer og går nederst i magen og som føles ut som går ned i venstre fot.. mye nedpress de siste ukene... Blir helt satt ut av disse vondtene.. blir sliten av dem og føler bare jeg trenger å få lagt meg ned å sove litt.. den økte utfloden og hyppig vannlating gjør det ikke bedre når jeg prøver å bygge opp litt energi babyen lå med hodet ned men på mandag lå han i sete.. er på fredag 34 uker så håper ikke gutten vår kommer enda.. men er sååå lei av å ha vonde kynnere/maserier eller hva det nå er.. :/ gleder meg til alt er over.. litt syte innlegg idag, men er så lei og urolig for at dette kan gå over i tidlig fødsel.. sist svangerskap ble jeg satt igang 11 dager over termin.. og hadde ingenting av disse plagene her sist..kun endel vanlige kynnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå