Gå til innhold

Sette i gang fødselen... Lei nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips, vil få litt fart på sakene her;) er 38 uker på vei. Var hos legen idag, og babyen ligger langt nede i bekkenet:) noen " øvelser" som er effektive?? Har hørt at bringebær- kapsler skal modne livmoren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex!

Hvis kroppen er klar så skal dette funke. Satte iallefall igang fødsel her i gården :-)

Skrevet

Rundvask av huset. Gå deg en lang tur. Sex som nevnt over. Og bringebærkaplser. Eller bringebærte.

Skrevet

Disse bringebærbladkapslene/teen skal bare styrke livmoren, de har ingenting med å få i gang en fødsel å gjøre altså ;-)

Ellers er vel sex det eneste som mer eller mindre er bevist at KAN fungere dersom man er moden nok. Vi har prøvd en del nå, men uten resultat, like gravid fortsatt, 4 dager til termin... *sukk*

Skrevet

vil ikke ødlegge noe men jeg gikk 10 dager over med første og 5 dager over med andre.. den siste lå laaaangt nede i bekkenet de siste ukene, og jeg prøvde ALT for å få fødselen i gang.. men neida, ungene kom når de ville de.. fant ut det ikke var vits til slutt og stresse med det. ble faktisk strippet andre gangen, dagen før termin.. var moden med 3 cm men allikvel lå hun vente på seg:) slapp av den siste tiden er mitt råd!! lykke til!

Skrevet

Sex - gå trapper - mere sex - gå trappene fortere - osv... :-))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...