indigomamma Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Ja så da ringte svigermor. etter at en sjokk skadet sønn hadde ringt henne i går og fortalt at ja. hun skulle bli bestemor igjen- så ringer hun da. og her sitter jeg på jobben. og hyler. " ke i fan? ha dåkkker ikke hørt om prevansjon?" hehe måtte jo le. svarte bare med. "tja....hørt om og hørt om. bruker det tydeligvis ikke i allefall " hehe.
Abracadabra Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 hehe! satser på at nyheten ble godt mottatt overalt likevel???
indigomamma Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 jo da . men krevde at når denne er ute i verden. så skulle jeg få spiral haha. mase kjerring
Abracadabra Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 psss, kan vel ikke hun bestemme, haha! det er jo ikke hennes barn vel? gratulerer med graviditeten i alle fall
indigomamma Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2009 Nei nei. hun bestemmer overhode ingenting. selv om hun tror det. hun hadde vist nok allerede funnet navn haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå