Gå til innhold

svigermor på tråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så da ringte svigermor. etter at en sjokk skadet sønn hadde ringt henne i går og fortalt at ja. hun skulle bli bestemor igjen- så ringer hun da. og her sitter jeg på jobben. og hyler. " ke i fan? ha dåkkker ikke hørt om prevansjon?" hehe måtte jo le. svarte bare med. "tja....hørt om og hørt om. bruker det tydeligvis ikke i allefall " hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! satser på at nyheten ble godt mottatt overalt likevel???

Skrevet

jo da . men krevde at når denne er ute i verden. så skulle jeg få spiral haha. mase kjerring ;)

Skrevet

psss, kan vel ikke hun bestemme, haha! det er jo ikke hennes barn vel? :)

 

gratulerer med graviditeten i alle fall :D

Skrevet

Nei nei. hun bestemmer overhode ingenting. selv om hun tror det. hun hadde vist nok allerede funnet navn haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...