Gå til innhold

Mann som er opphengt i reality?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men...

Har møtt en potensiell kjæreste som er en mann i en alder av 33 år. Men det er så rart, for han er så utrolig opphengt i reality-tv og kjendiser.

Program som paradise hotel, ungkaren, date my parent (et eller annet) sluker han rått! for ikke å snakke om Se&Hør. Jeg har aldri sett noen slike tvshow men har jo fått inntrykk av at det er litt "tomme" program, ikke for å fornærme noen, men ser jo at det er/var veldig populært her inne....

Men er dette noe jeg bør stusse på synes dere? syns det er litt rart jeg rett og slett at han er så interessert i det?

Kansje bare dumt å lure på, men har aldri opplevd at en mann i den alderen oppfører seg sånn?

Er gjerne interessert i voksne damers tilbakemelding:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm...litt rart, men på en annen side, de aller fleste av oss er jo rare på en eller annen måte.

Skrevet

Da hadde jeg rett og slett skygget banen. Alvor.

Utrolig dårlig karakter og umaskulint.

Greit damer er opphengt i slikt, men en mann?

Har en svoger som elsker sånt. Og han er den største idioten i to par sko jeg kjenner. Besatt på kjendis og Vip.. MÅ være på Gullruten, Moteuke-fester og annat overfladisk piss. Og oppsøker veldig sånne miljøer. Går i dyre klær og tror seriøst han er kjendis selv.

Nei, hver sin smak. Men slike menn er tapere i mine øyne.

Gjest Tale30
Skrevet

Det er like greit at menn er opphengt i slikt som at kvinner er det. Men nå har jeg aldri vært en sucker for macho-menn da..

Jeg ville heller ha spurt meg selv om det vil krasje helt med din egen personlighet. Syns du selv at det er greit å kope foran TV'en når det er reality? Eller avskyr du slikt? Også kommer det jo an på hvor mye han ser på TV da, og om du ønsker en mann som tilbringer mange timer for dag foran TV'en.

Han må jo ha noe som du finner verdifult da, så kanskje du skal fokusere på det. Funker det ikke så funker det ikke, da kan man vel gjøre det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...