Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 36 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friskt mot damer:)

Håper virkelig mange blir befruktet med babystøv denne uken:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått mensen ennå i dag , men kvelden er enda ung og sideb jeg er ganske sikker på at det går mot pp 4 skriver jeg meg inn her selv om tr enda ikke er på besøk. Lurer på om vi får noen fine streker i uke 36 ? Det hadde vært saker det :)

Da krysser vi fingrene alle sammen en gang til :)

Skrevet

Der kom hun....tanta er på uønsket besøk :(

Skrevet

Hei jenter

Tror dessverre jeg også må melde meg inn her, selv om jeg enda ikke har fått mensen. IKM er imorgen og magefølelsen sier at den kommer!! Testet negativt søndag og mandag;( Vel vel..nå kan bare tanta komme på besøk sånn at vi kan begynne en ny pp. Kjenner det blir tyngre og tyngre hver mnd, men hva skal man gjøre.

Lykke til dere;)

Skrevet

Har også den følelsen Sib:/ Ikke det at vi har prøvet så mange mnd. men fordi vi har mistet to. Og jeg kjenner på at alderen også tynger litt.

Har fått time hos gyn i morgen og skal spørre om jeg ikke kan få en ekstra puff emd pergo behandling, så får vi se:)

Uff dumt med TR kjære miss Bigg wannebe:/ Men sånn er livet, vi håper, håper, håper----> og en vakker dag sitter spiren hos oss:)¨

Klem fra

Skrevet

Er bare på besøk fra IKM uke 33...

Var utrolig leit at TR kom i dag Tirilgirl/1MA + en i hjertet: og tusen, tusen takk for mail forresten. Du må bare lette hjertet ditt - det er utrolig godt å få det ut!!! Vi får bruke hverandre =)

Jeg krysser fingrene for at du kan få litt "hjelp" hos gyn i morgen... du får oppdatere meg da etter at du har vært der - er jo spent på dine vegne og krysser fingrene for at du kan få litt hjelp nå =)

Stooooor klem og lykke til i morgen

Skrevet

Hei meg og lille snuppis:)

KOm til en veldig hyggelig gynekolog jeg ikke har vært hos før. Litt artig historie da.....jeg ringte jo i går og fikk time i dag!!!!!!! Så kommer jeg til min time kl 1020, sitter på venteværelse og den ene etter den andre kommer og går......og der sitter jeg. Når det har gått over en time begynner jeg og tenke på parkeringen, går til resepsjonen og spør og de blir litt lange i fjeset sitt. Han jeg skulle til vikarierer for han faste, han hadde hoppet over meg og gått hjem;)))) Selvsagt en feil, men de ble jo helt fra seg. Så spurte de en annen der om hun kunne ta i mot meg, hun utsatte sin lunsj og tok meg inn. Og det var altså en så fantastisk dame, at jeg kommer til og fortsette hos henne!!!!!

Så da skal jeg prøve meg på en pergotime denne pp. Begynner på søndag som er 5. syklus dag og frem til 9. syklusdag.....ser frem til dette:)

Skrevet

Tirilgirl

så flott at du får pergo da , blir spennende :) Lurer på om jeg kunne ha fått også ? Har bestilt el test på nett men kvir meg litt til å måtte tolke ...er det lett å tolke dem feil ?Høres jo typisk tvilling ut han mannen din .10 år uten å krangle ? nei den kan vi ikke slå ....utrolig :)

Hvor gode er sjangsene på pergo da ...hvor mye bedre ? Er det ikke lettere å få tvillinger da ? Håper du klarer det denne pp :)

Hvordan går det med moren din nå ?Har jo aldri truffet deg men tenker alikevel på deg og moren din i løpet av dagene....

Klem

Skrevet

Kjære miss Big belly wannabe:)

Tusen hjertelig takk for dine varme ord, du skal vite jeg setter utrolig stor pris på de:)

Hun skal inn på onkologisk pol. klinikk 27/8. Det er en time jeg ser frem til med blandede følelser, enten sier de der at hun kan få stålebehndling for og bremse utviklingen og at de kan være smertelindrene. Eller så sier de at de ikke kan gjøre noe for henne bortsett fra smertestillende tabletter, og da er jeg redd det kommer til å gå fort nedover med henne:/

Frem til nå har nok jeg tatt dette tyndre enn mamma. Hun har fortsatt troen på at dette skal gå greit og at hun kommer til og leve en god stund til. Jeg jobber jo med dette og ser den andre siden av dette. Men prøver og ikke være pesimist når vi snakker om sykdommen. Nå holder jeg på og kontakter leger slik at hun kan komme inn og få et par poser blod, sånn at hun får litt mer energi. Hun har tapt hemoglobin, og har blitt litt mer slapp og tungpusten.

SÅ får vi bare ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av det, men ferien har ikke blitt slik jeg helt hadde trodd. Dette preger jo oss alle, og jeg sliter litt med nattesøvnen merker jeg. Tanken begynner og rase når jeg har lagt meg........

Veldig veldig hyggelig av deg og spørre, og ikke minst at du tenker på oss:) Nok en gang, tusen takk, du er en god venn:)

Klem fra

Skrevet

Kjære Tirilgirl

Håper dere får gode nyheter...så lenge der er liv er der håp...hører ofte om mennesker som klamrer seg fast til livet og gjør skam på legenes dystre spådommer. Tror positive tanker kan hjelpe langt for noen .Men hva morgendagen bringer må vi bare vente å se desverre.Skjønner at det er ekstra tøft for deg at du jobber innfor slikt , at du har sett hvilket utfall det kan komme. Dette livet skal ikke være bare lett....ikke alltid lett å skjønne meningen med alt som skjer i denne verden, verden kan være vond å forstå . Men din mor høres ut som en fighter , en med troen på livet. støtt henne i det . Uff syns så synd i deg , det er så ufattelig vondt å vite at en kan miste et menneske en elsker så høyt.Og gå rundt med uvisshet og være usikker på alt er det værste , det gnager.Blir mye mere tid til tanker når det er ferie ja. Bare du begynner på jobb igjen og får noe å fylle dagene med kommer det vel kansje sseg litt på søvnfronten ? Håper virkelig at denne pergokuren gir utslag , vet hva det hadde betydd for deg . Et så varmt og snilt menneske som deg fortjener virkelig det beste her i denne verden . Tusen takk for de fine ordene du skrev til meg :) Ble litt fuktige øyne der må jeg innrømme :) Du er en god venn for alle her inne , du tar deg alltid tid til å svare , takk for det .

stor klem :)

Skrevet
:)
Skrevet

Da har syklus dag 5 kommet til meg her i Drammen, og jeg har svelget min første Pergo tablett:) Har en enkel kur, siden jeg jo produserer egg, men de begynner jo å bli litt gamle da.....hehe.

Ikke merket noen bivirkninger ennå, men sitter ikke og venter på de eller da. Skal til gyn. kontroll på fredag 14/8, og blir spennende hva de sier da:) Har vel syklus rundt 30 dager, så forventer jo ikke noen eggløsning før i uke 34 en gang. Er litt usikker på om jeg skal teste etter EL eller bare satse på sex hver 3. dag......har jo kjøpt meg en slik fancy Clearblue fertility monitor, så mulig jeg må pakke den ut:)

Skrevet

Tirilgirl. Ja dette blir spennede :) Er det ikke større sjangs for at du slipper to egg nå (tvillinger) ? . Har du bestilt den på nett , dyr ? Jeg er på 3 dag røkeslutt nå...er ikke akkurat et vennelig dyr å være med om dagen....er kjempe grinete....så nå bør det ha hjulpet på fruktbarheten til el igjen...ellers må jeg slå noen tror jeg , hehe.....

Klem

Skrevet

Hei jenter! I går fikk jeg sure tante rød på besøk og vi er i gang med 8 pp etter MA, 11 pp totalt. Jeg har fått kortere sykluser på rundt 26 dager og havner derfor i uke 36 hos dere. Jegg ble lovet hjelp av gyn dersom jeg ikke var gravid i august så i morgen bestiller jeg tid hos henne, regner det blir pergo eller noe. Jeg har eggløsning, men ingenting skjer, så mistenker enten at lutealfasen er for kort eller at eggene er skralle. Jeg begynner å bli sliten og motløs av prøvingen, men det er jeg alltid de første dagene med TR, så stiger håpet igjen rundt eggløsning. Det er godt å dele tanker med dere, så derfor klarer jeg nok engang ikke å holde meg unna skravletråden for IKM uka mi, tvi tvi alle sammen! Stor klem J

Skrevet

j-76

Velkommen i klubben , har tanten på besøk på 5 dagen nå . Håper den sittere på neste . Har sluttet å røyke for 3 dg siden så håpet er at det skal hjelpe på å bli gravid . Lykke til med legebesøket. Og velkommen inn hit til oss i ikm uke 36.

Skrevet

Hei alle sammen. :o) Fikk tanta på besøk jeg og. Begynte å spotte sent på fredag, men kom for fullt i dag. Skal jeg da regne ny syklus fra fredag? Tenkte jeg skulle EL-teste den pp her. Er bare på vei inn i vår 3pp. Men hatt litt tull etter pilleslutt. Noen som har erfaringer med el-tester fra lavpristester? Prøvde å teste bare for å prøve forrige uke, men er bare såvidt jeg kan se kontrollstreken. Og selvfølgelig ingen teststrek siden jeg var over el. Men skal ikke kontrollstreken bli klar uansett? Skjønner det er mye jeg ikke vet om å lage baby ;o)

Skrevet

Kjære miss Big belly wannabe :)

Klart det er spennede, men man er jo ikke garantert noe selv om man går på pergo:) Men kanskje sjansen øker noen prosent, og det er det jo verdt:) Kommer det to så er de hjertelig velkommen:)

Til J-76:)

Jævla synd med den tanta:/ Er jo ikke den vi vil ha besøk av.....så vi får følge hverandre en stund til vi da:)

Klem fra

Skrevet

Tr kom fredag her, så da er det bare å hive seg på en ny runde. Bestiller time til utredning i morgen prtivat, så håper på en sjekk begge to. Gleder meg faktisk til det! Og så skal vi gå til healer, for vet om flere som har veldig positiv erfaring med det, er veldig spent på det:)

Hva gjør man ikke for at det skal spire og gro;)

Skrevet

Man er vel villig til og gjøre ganske så mye ja, manger her inne som har prøvet mange ulike ting:)

Lykke til med utredning og håper dere får noen svar dere kan gå videre med:)

Skrevet

Fikk time til mandagen, gleder meg faktisk. Blir deilig å komme i gang med noe:)

Skrevet

Til mandag skal jeg til gyn også :-) Hun har tidligere lovet meg hjelp dersom jeg ikke ble gravid i løpet av sommerferien vår. Jeg er spent på hva hun foreslår, blir sikkert pergo eller noe. Jeg begynner å bli en smule utålmodig og lei jeg nå, tungt å nærme seg året i prøving, men men. Før jeg fikk datteren min brukte jeg don quai eller noe, husker ikke hva det var godt for, men mener det hjalp meg da, noen her som kjenner til det? Gleder meg til eggløsning! klem J

Skrevet

Så bra at du skal til gyn kjære J-76:) Da er man liksom på en måte i gang med noe, og det gir en god følelse:)

Selv har jeg i dag svelget min første tablett med pergo, og skal til gyn i morgen for å se på disse eggene mine, de begynner jo å bli litt gamle også......hehe.

pergo behandlingen har egentlig gått veldig greit, jeg har hatt en enkel kur. Litt hetetokter har jeg merket, ikke så mye annet. Har lest her inne at det kan komm litt mer bivirkninger fremover også, men håper de hopper over meg:) Den beste "bivirkningen" er et fint befruktet egg som vokser seg stor og fin:)

har jo kjøpt meg en slik eggløsnings mnitor, fikk helt hetta når bruksanvisningen bare var på engelsk, men fikk lastet ned norsk versjon fra nettet, og da forsto jeg den bedre.....hehe. Så får vi se om jeg får den til.......begynner EL-testing i morgen:)

Klem fra

Skrevet

Så spennende da Tirilgirl med både pergo og eggløsningsmonitor denne pp. Jeg krysser fingre for deg! Nå synes jeg tiden går litt sakte, gleder meg til eggløsning. I dag har jeg vært og kjøpt sink tabletter til mannen min litt sånn for sikkerhetsskyld, og han har lovet meg å ikke ha laptoppen på fanget dagene rundt eggløsning, herregud så desperat jeg er blitt....... he he he, på grensa til tullete nå :-) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...