Gå til innhold

vondt i hodet og kvalme. flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har bare blitt verre. Er så vanvittig sliten og vil helst bare holde senga og sove. Jobber 100 %, og har lyst å fortsette med det så lenge jeg klarer, men hvis det fortsetter som dette er det bare snakk om dager jeg kan holde ut sånn. Sover så dårlig om natta også. Våkner opp av denne hodepina og er skikkelig kvalm. Uff måtte bare klage litt. er forresten 12+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel å bra at du ønsker å fortsette i 100% jobb, men tror nok du kan ha godt av å sykmelde deg en liten periode, kanskje bare en uke eller to i første omgang for å se om det hjelper. Du har tross alt flere å ta hensyn til ... ;-) Jeg tenkte som deg at jeg ikke ville sykmelde meg, men ble etter hvert for sliten. Er nå aktiv sykmeldt, og jobber litt kortere dager når jeg føler for det. Formen og overskuddet ble mye bedre for meg i hvert fall. Lykke til!

Skrevet

det er bra du vil jobbe 100 %, men hvis du sover dårlig om natta så anbefaler jg at du sakkr med legen dn å skaffer deg en aktiv sykemelding. det har jeg gått på en stund. Intill de siste 3 ukenehvo jeg nå har blittsykemeldt 100 % pga kvalme, svimmelhet og hodepine! Legen fortalte mg at det er vikig å få ro når formen er som den er så brnet ikke blir stresset unødvendig mye.

Som Tigerlise77 sie, så kan du kore ned på noe vakter når du selv føler for det ^^

Lykk til vidre ^^

Skrevet

Ja det er sant som dere sier. har ikke bare meg selv å tenke på lenger. I dag er jeg vel og merke i god form. Helt merkelig. Sovet godt og hodepinen er vekke og lite kvalm. Skal ta det på alvor om det skulle dukke opp igjen. Er i ei lederstilling på jobb, og det gjør at jeg venter i det lengste med å sykemelde meg. Tar mye hensyn til de andre, og litt for lite til meg selv. Men nå skal jeg tenke på den lille og. Så har bestemt meg for å roe mye ned på jobb også. Bare gjøre det som er høyst nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...