alvamamma Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Er noenogtjue uker på vei og har plutselig fått så vondt på den ene siden. Problemer med det meste, gå, sove etc. Synes bare at vondten sitter på et veldig rart sted.. Det sitter "langt inni rumpeballen" og stråler litt nedover mot benet. Kan dette være bekkenløsning?
tante grusom master of law Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Ja det kan godt være bekkenløsning. Jeg hadde det slik i begynnelsen når jeg fikk bekkenløsning. Ta kontakt med legen din og få henvisning til fysioterapeut. Det er gratis når du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå